עדיקה רוצה לכבוש את אמריקה: תקים חנות פופ-אפ בסוהו במנהטן

אחרי שדיווחה בתחילת השנה על הקמת פעילות מקוונת בארה"ב, כעת החברה מבקשת לבצע את מהלכי ההתרחבות שלה גם באמצעות חנות פופ-אפ פיזית בשכונת הסוהו בניו יורק

סניף של עדיקה / צילום: ערן סלם
סניף של עדיקה / צילום: ערן סלם

מותג האופנה המקוון עדיקה שבשליטת קבוצת גולף ובהובלת דדי שוורצברג רוצה לכבוש את השוק האמריקאי. אחרי שדיווחה בתחילת השנה על הקמת פעילות מקוונת בארה"ב, כעת החברה מבקשת לבצע את מהלכי ההתרחבות שלה גם באמצעות חנות פופ-אפ פיזית בשכונת הסוהו שבמנהטן.

החנות צפויה להיפתח לתקופה של מספר חודשים בתקופת החגים בארה"ב ותתמוך בפעילות השיווקית של החברה בשטח של כ-250 מ"ר. בנוסף, עדיקה מעדכנת כי החלה בשיתופי-פעולה עם מספר שחקניות גלובליות מובילות בתחום קמעונאות אונליין וחנויות פיזיות, אותם היא אינה מפרטת לפי שעה.

לצד ההכרזה הזו, עדיקה מעדכנת היום (ב') בבשורה נוספת אשר לה משמעויות רחבות יותר עבורה: חתימה על הסכם לפתיחת מרכז לוגיסטי בניו ג'רזי להפחתת עלויות וייעול שרשרת האספקה. בחברה מעריכים כי המהלך, שהם מגדירים כאסטרטגי, צפוי "להפחית בשלב הראשון את עלויות הלוגיסטיקה במגזר הפעילות בארה"ב באופן משמעותי של 30%-50% ולייעל את זמני אספקת החבילות ללקוחו".

דדי שוורצברג, מנכ"ל עדיקה, מסר היום: "אנו מאמינים שצעדים אלה יתרמו משמעותית לפעילות האונליין הבינלאומית ויתמכו בקצב המכירות העולה. כמובן שלצד זה נמשיך לעקוב אחר התפתחות הפעילות הבינלאומית, ובהתאם לכך ננקוט צעדים נוספים באופן מבוקר ומגודר לצורך המשך התרחבות פעילות החברה".

נציין כי מהלך זה מתרחש על רקע אתגרים אדירים שחווה ענף האופנה בשנתיים האחרונות, במהלכן גם מנהטן מתמודדת עם תחלופה יוצאת דופן של שוכרים בחנויות, גידול במספר החנויות הריקות ופשיטות רגל של ענקיות אופנה - האחרונה שבהן היא פוראבר 21 - שלא השכילו לבצע התאמות למציאות המקוונת משתנה ולשינויים בהרגלי הצריכה. על הרקע הזה צומחות במקביל חנויות פופ-אפ בשטחי העסקים שנסגרים.