מקדונלדס תשתף פעולה עם יצרנית תחליפי הבשר ביונדמיט

ההמבורגר שישיקו החברות, שנקרא P.L.T. או "צמח. חסה. עגבניה", יופיע בתפריטים בדרום אונטריו למשך 12 שבועות החל מה-30 בספטמבר • מניית ביונדמיט מזנקת בשיעור דו ספרתי לאחר התרסקות כואבת מהשיא שנקבע ביולי האחרון

ביונ דמיט / קרדיט: REUTERS
ביונ דמיט / קרדיט: REUTERS

ענקית המזון המהיר מקדונלדס  בודקת אפשרות לשיתוף פעולה עם יצרנית תחליפי הבשר, ביונד מיט, ותספק המבורגר שלא עשוי מבשר. ההמבורגר, שנקרא P.L.T. או Plant, lettuce and tomato (צמח, חסה, עגבניה), יופיע בתפריטים של הרשת בדרום אונטריו למשך שלושה חודשים החל מה-30 בספטמבר, ומחירו יהיה 6.49 דולר קנדי.

המשקיעים במנייתה של יצרנית תחליפי הבשר אוהבים את ההודעה, כאשר זו מזנקת בכ-10% במסחר בוול סטריט. עם זאת, מדובר בהתאוששות מינורית יחסית להתרסקות שרשמה המניה בגובה של 45% מאז השיא שמקבע ביולי האחרון. 

"המבחן הזה יעזור לנו ללמוד לגבי ההשלכות האמיתיות של הגשת PLT, כולל הביקוש לו מצד הלקוחות וההשפעה על תפעול המסעדות", אמרה אן וולגרן, סגנית נשיא לאסטרטגיית תפריטים גלובלית במקדונלד'ס

בכך מצטרפת מקדונלד'ס, רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם, למותגים כמו טים הורטונס, KFC, ו-Dunkin שהחלו לשלב בתפריטים שלהם מוצרים שהם תחליפי בשר.