בעוד אמנים ואנשי עסקים נוקטים עמדות פוליטיות, מותגים מסחריים חוששים מזיהוי שיוביל לפגיעה במכירות • זה מה שעומד מאחורי התגובה של מקדונלד'ס לביקור של טראמפ, המכירות של טסלה בעקבות האמירות של אילון מאסק והשימוש במשפיענים גם הפעם
מקמלה האריס ועד לבוס שלכם, ניסיון עבודה במקדונלד'ס בגיל צעיר הוא כעת אות כבוד
סימנים על כך שהאינפלציה בארה"ב עיקשת במיוחד ממשיכים להכביד על שוק המניות האמריקאי • באפריל המגמה החריפה, כשהמדדים המובילים רשמו חודש גרוע במיוחד, ודוחות חברות הענק הצביעו על התקררות במכירות • כלכלנים: תסריט שבו האינפלציה תחזור ליעד בלי פגיעה חדה בצמיחה או בתעסוקה רחוק מאוד
גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה
חג הפסח שיחול בקרוב מחולל רכישות בתחום החופשות והמופעים • אתר KSP מרחיב את שיתוף־הפעולה עם שטראוס לצד מותגים כמו ויסוצקי ולוואצה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
קשה לראות מצב שבו הדה־לגיטימציה לישראל תימשך, כשגם עכשיו חברות מקומיות מדווחות כי אינן מרגישות בחרם מחו"ל • אפילו בתחום הביטחוני, הניסיון שצברה המדינה במלחמה יהווה סחורה מבוקשת בעולם • בתחום האמנות והתרבות לעומת זאת, התמונה שונה
שורה של מהלכים מלמדת כי המשך המלחמה עלול לגבות מחברות ישראליות מחיר כלכלי בזירה הגלובלית • במקדונלד'ס העולמית קונים את השליטה ברשת המקומית, באירלנד מושכים השקעות, בקרן העושר הנורבגית מאיימים, בארה"ב שוקלים לסמן מוצרים מההתנחלויות וחברות הייטק מזהירות מפני סכנת חרם
בכתבה ב-CNBC נחשפו פרטים חדשים על ההחלטה שהובילה את הרשת העולמית להודיע בימים האחרונים על רכישת הזכיין המקומי עמרי פדן • במוקד - חרם ערבי וירידה דרמטית במכירות של מקדונלד'ס במספר מדינות, בעיקר בעקבות ההחלטה של פדן לחלק ארוחות לחיילים
מקדונלד'ס ישראל מפעילה 225 מסעדות עם 5,000 עובדים שתנאיהם יישמרו • לפי הערכות בענף, לאחר שיושלם ההסכם, התוכנית של מקדונלד'ס העולמית היא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה עם זכיין אחר
גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: צרפת מנסה לקדם את ההצעה להפסקת אש באו"ם, המשלחות הישראליות לארה"ב, וסינגפור סערה בגלל פוסט על איסלאם שפורסם בפייסבוק של שגרירות ישראל • כותרות העיתונים בעולם
מאז ה־7 באוקטובר וברקע גל האנטישמיות שפוקד את המערב, לא מעט חברות ציינו את המלחמה בישראל כגורם סיכון לעסקיהן • גם אסתי לאודר, ענקית הקוסמטיקה הגלובלית, דיווחה השבוע על ירידה במכירות בעקבות המלחמה
הזכיין הישראלי העניק ארוחות לחיילי צה"ל, בעולם פתחו בחרם - ומקדונלד'ס החמיצה את יעד המכירות הרבעוני שלה לראשונה מזה 4 שנים • לפי מנכ"ל החברה, "ההשפעה הבולטת ביותר היא במזרח התיכון ובמדינות מוסלמיות כמו אינדונזיה ומלזיה" • מקדונלד'ס לא לבד - סטארבקס, דומינו'ס פיצה ותאגידים מערביים נוספים נמצאים איתה באותה סירה
גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: רשת מקדונלד'ס במלזיה יוצאת לקרב משפטי מול ארגון ה-BDS במדינה, "האקונומיסט" קורא להדחת נתניהו מהשלטון - ועוד סיפורים • כותרות העיתונים בעולם
חברות רבות מביעות עמדה בנוגע למלחמת חרבות ברזל ומגנות את מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר • קריאות תמיכה בישראל הובילו לחרם צרכנים על חברות שהביעו עמדות פרו-ישראליות • האם זהו רק טריק שיווקי וכיצד החברות מושפעות מדור ה-Z?
שופרסל, ויקטורי, תנובה, אל על, מקדונלד'ס וחברות נוספות יצאו במהלכים שמעלים את נושא החטופים למודעות הישראלית והבינלאומית • מה שבימים רגילים היה יכול להיתפס כניצול ציני, מתקבל כקידום ערך חשוב ומעורר הזדהות, במטרה להשפיע על הנהגת המדינה
רשתות המזון מקדונלד'ס וסטארבקס הפכו ליעד של מפגינים פרו-פלסטינים באירופה • האשמות נגדן הן מדיניות פרו־ישראלית, תמיכה בצבא הישראלי והודעת גינוי חריפה למעשי הטבח הברבריים של חמאס ב-7 באוקטובר
עלי אקספרסחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק