עיצומי העובדים השפיעו על הניודים בפלאפון: איבדה 5,400 מנויים בספטמבר

הוט מובייל חזרה לניוד חיובי בעקבות המבצע עם סאני • WE4G ממשיכה להוביל את טבלת הניודים עם ניוד חיובי של 7,000 מנויים

מנכ"ל פלאפון רן גוראון / צילום: שלומי יוסף
מנכ"ל פלאפון רן גוראון / צילום: שלומי יוסף

הניודים בחודש ספטמבר בשוק הסלולר משקפים את תוצאות מאבקי העובדים בפלאפון ואת המבצע של הוט מובייל וסאני.

בסלקום, מאבק העובדים והשבתת הפעילות התמקדו ביום וחצי בשבוע שעבר בלבד, ולכן לא מרגישים אותו בתנועת המנויים בין החברות. WE4G מבית אקספון ממשיכה להוביל את טבלת הניודים גם בספטמבר, והיא מסיימת את החודש עם כ-7,000 ניודים נטו (מנויים שמתניידים מינוס נוטשים, לא כולל מצטרפים חדשים עם מספר חדש).

המפסידה הגדולה החודש בהיקף הניודים היא פלאפון עם 5,400 נוטשים, וזאת על רקע עיצומי העובדים והשבתה של פעילויות. יחסית לא מדובר במספר חריג של נטישות, אבל לרוב פלאפון שומרת על מספרים נמוכים יותר בניודים.

הוט מובייל עוברת לגיוס חיובי בניודי ספטמבר, ככל הנראה על רקע המבצע של החברה עם סאני שתרם את תרומתו. כזכור, סאני יצאה באוגוסט למבצע לשיווק של הוט מובייל במחיר אגרסיבי של 14.90 שקל לחבילת סלולר. באוגוסט המבצע לא תרם הרבה ניודים להוט מובייל, אבל בספטמבר הוא כנראה הצליח להעביר את החברה לניודים חיוביים בכל זאת, והחברה מסיימת את החודש עם כ-2,000 ניודים.

אחריה ברשימה ניצב רמי לוי סלולר, שגם הוא היה בחודש החולף במבצע למנויי המועדון שלו והצליח לגייס כ-1,800 מתניידים.

סלקום איבדה כ-1,900 מתניידים, וכאמור המשבר עם העובדים לא ניכר במספרים. פרטנר איבדה כ-2,000 מתניידים, אחרי שבחודש שעבר הצליחה לצמצמם משמעותית את מספר הנטישות מהחברה, וגם החודש מדובר במספר נטישות מצומצם ביחס לעבר, אז החברה איבדה באופן קבוע אלפי מנויים כל חודש.

גולן טלקום מסיימת את החודש עם ניוד שלילי של כ-2,500 ניודים שליליים. 019 מובייל לא צמחה החודש וגם לא קטנה במספר הניודים.