בדרך למלון חדש באילת? ניתן היתר בנייה למלון "בראון 42"

רשת המלונות תשלם לחברת כראל שמקימה את הפרויקט כ-7 מיליון שקל בשנה למשך 25 שנים ותפעיל מלון ממערב לשטח שדה התעופה הישן

מתחם המלונאות של אבי כראל באילת / צילום: Studio 251
מתחם המלונאות של אבי כראל באילת / צילום: Studio 251

קבוצת "כראל אחזקות", בשליטת אבי כראל, הודיעה כי קיבלה היתר בנייה בתנאים מהוועדה המקומית באילת להקמת קומפלקס המגורים והמלונאות "בראון 42" באילת. הפרויקט ממוקם על כביש הערבה ובצמוד לשדה התעופה הישן שניסגר.

הקומפלקס כולל מתחם מגורים ובו 223 דירות בנות שני חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית, וכן מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. הקומפלקס תוכנן על ידי האדריכל יהודה פייגין, האחראי לתכנון מלון "בראשית" במצפה רמון, מלון דוד אינטרקונטיננטל בת"א ועוד. אדריכל הפנים של המלון הוא אילן פיבקו.

מי שתפעיל את בית המלון היא רשת מלונות הבוטיק בראון. מהמידע שנמסר עולה כי הרשת חתמה על חוזה שכירות ארוך טווח מול כראל. לפי ההסכם תשלם הרשת כ-7.2 מיליון לכראל למשך 25 שנה, ובסך הכל כ-180 מיליון שקל. ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון, מסר שבניגוד לפרסומים ישנים הם דווקא ישמחו לפתוח מלון באילת: "אני מינכ"לתי מלון באילת ונשמח לעבוד בעיר. מה שהתכוונו להגיד זה שמלונות בראון לא מתאימים למלונות נופש בסגנון "הכל כלול". המלון החדש שלנו באילת יהיה מלון עם rooftop, מגניב, בעיקר לזוגות. אביגד הוסיף כי מדובר בדירות נופש שימכרו בטאבו ובראון תתפעל אותן.