מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club. המיזם הוא פלטפורמה המרכזת באמצעים טכנולוגיים תכנים מקצועיים בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום. התכנים נאספים מכל העולם ועוברים סינון ע"י אנשי מקצוע שבוחרים מתוך כל המידע העצום את התכנים הרלוונטיים ביותר.

המיזם אמור להציע אופנים שונים של צריכת המידע, למשל: כנס חודשי בפורמט קבוע של קהילת השיווק והדיגיטל עם הפקת תוכן חדשותי מקצועי בשיטת  "Speed event": מיני הרצאות של 6 דקות במגוון נושאים. מאחורי בחירת הנושאים יש דסק של עורכים מקצועיים שבוחרים את הנושאים על פי ניתוח טרנדים, ניתוח עשרות מקורות מידע ובחירת העדכונים הרלוונטיים לישראל וליישום מעשי מיידי. הכנס ישודר בלייב דרך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית שנבנית ע"י היזמים, ושתכלול גם ספריית VOD, קבצי אודיו וסיכומים כתובים של ההרצאות.

בשלב הבא המיזם יכלול מסלולי עדכון לפי נושאים ויציע פורמט התעדכנות דומה לתחומים מקצועיים נוספים כגון: שירות, תפעול, משאבי אנוש, רפואה, בנקאות ועוד.

המודל העסקי בנוי על תשלום דמי מנוי של 99 שקל לחודש לאדם. העבודה על המודל נמשכת כבר שנה וכדי לבדוק היתכנות כלכלית בוצעו שני פיילוטים בקרב 150 אנשי שיווק. עתה יוצאים היזמים בגיוס המונים שמטרתו לסייע במימון העלויות הקיימות מעבר לפיתוח הפלטפורמה הדיגיטלית כמו עלויות מרצים ומפגשים פיזיים, בהשקעה בצילום וידאו, פתרונות וידאו וסטרימינג והשקעה בבניית קהילה.