אמזון תפתח משרדים במערב מנהטן; תעסיק למעלה מ-1,500 עובדים

הדיווח מגיע אחרי שבתחילת השנה אמזון ביטלה את פתיחת HQ2 בקווינס, וזאת בעקבות ביקורת ציבורית על הטבות המס שענקית הקמעונאות קיבלה בתמורה לפתיחת המטה בניו יורק • עוד דווח כי פייסבוק נמצאת גם היא במגעים לשכור שטחי משרדים גדולים במערב מנהטן

ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון / צילום: דני מולושוק, רויטרס
ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון / צילום: דני מולושוק, רויטרס

אמזון ופייסבוק יפתחו משרדים בניו יורק, כך לפי הדיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל". המהלך כאמור ימצב את ענקיות הטכנולוגיה בלב המרכז הפיננסי העולמי. הדיווח מגיע אחרי שבתחילת השנה אמזון ביטלה את פתיחת HQ2 בקווינס, וזאת בעקבות ביקורת ציבורית על הטבות המס שענקית הקמעונאות קיבלה בתמורה לפתיחת המטה בעיר.

לפי הדיווח, ענקית הקמעונאות חתמה על חוזה לשכירת חללי משרדים בהיקף של כ-102 אלף מטרים רבועים (335 אלף רגל) כאשר בכוונתה להעסיק למעלה מ-1,500 עובדים. המשרדים צפויים להיות ממוקמים במערב מנהטן, באזור שנקרא האדסון יארדס. 

הדיווח על העסקה מגיע באותו יום שבו פורסם שגם פייסבוק נמצאת במו"מ לשכור שטחי משרדים בגודל של כ-213 אלף מטרים רבועים, גם במערב מנהטן. במידה והעסקה תמומש, פייסבוק תיהפך לאחת מדיירות המגזר הפרטי הגדולות ביותר בעיר, לצד ג'יי פי מורגן ובנק אוף אמריקה, שכיום בעלות הנוכחות הגבוהה ביותר בניו יורק.