חברת הטיפול בסוכרת דריו גייסה 21.3 מיליון דולר

ההון שגויס יסייע במימון התוכנית האסטרטגית של החברה, הכוללת האצת הפעילות העסקית - בעיקר הגדלת מאמצי המכירות בשוק האמריקאי, כולל הגדלת צוות המכירות

חברת הטיפול בסוכרת Dario Healt, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 14 מיליון דולר, הודיעה על גיוס של 21.3 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן SternAegis, שהינה חלק מקבוצת בנקאות ההשקעות Aegis. ההשקעה בוצעה לפי שווי של כ-50 מיליון דולר לחברה (אחרי הכסף).

דריו פיתחה מערכת שכוללת בדיקות סוכר באמצעות הטלפון הסלולרי, תיעוד של הבדיקות ושל מידע נוסף מן הצרכן באפליקציה, ואלגוריתם המשתמש במידע הזה כדי לתת תמיכה פרקטית ותמיכה מוטיבציונית למטופל. כמו כן מאפשרת האפליקציה את העברת המידע לרופא או לאחות ניהול הסוכרת, התראות ותמיכה במקרה של חריגה מן התוצאה ותקשורת ישירה עם הרופא או האחות בעת הצורך.

החברה מסרה כי ההון שגויס יסייע במימון התוכנית האסטרטגית של החברה, הכוללת האצת הפעילות העסקית של החברה, בעיקר הגדלת מאמצי המכירות בשוק האמריקאי, כולל הגדלת צוות המכירות. עד כה ההכנסות של דריו אינן משקפות חדירה איטית יחסית לשוק האמריקאי. ברבעון השלישי רשמה החברה הכנסות של 1.87 מיליון דולר, גידול של 13% לעומת הרבעון הקודם (השני של 2019) אך רק 0.06% לעומת הרבעון המקביל. בשנה כולה נרשמו הכנסות של 5.7 מיליון דולר. החברה מקווה כי תוכל להגדיל את המכירות באמצעות הגיוס הנוכחי. בקופת החברה היו נכון לסוף הרבעון השלישי, כ-4.6 מיליון דולר.

בנוסף להרחבת צוות המכירות, החברה מתכננת להשתמש במימון כדי לתמוך בחולים במחלות כרוניות נוספות שהן עתירות מידע ומורכבות לניהול על ידי המטופל.

"מדובר בגיוס בהיקף שעולה על כל ציפיותינו המוקדמות", אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו הלת'. "בעוד אנו ממשיכים את החדירה שלנו בערוצים העסקיים, אנו מאמינים שההון יאפשר לנו להרחיב ולהעמיק את המעורבות שלנו עם הלקוחות העסקיים ולקוחות הקצה, וכן עם הספקים והמפיצים בצורה ניכרת".

"אנו מאמינים כי השקעה זו היא עדות למיצוב ולאסטרטגיה העסקית של החברה, וכן לביקוש העולמי להשקיע בשוק טיפולי הבריאות הדיגיטליים ההולך וגדל", אמר אדם סטרן, מנכ"ל קרן SternAegis וראש תחום הבנקאות הפרטית באגיס קפיטל.