סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

גם השבוע הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהודה ביותר. הפרסומת רושמת שיעור אהדה הגבוה בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.

עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים. הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אולם מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ממוקמת גם השבוע הפרסומת לבזק. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס, רושמת שיעור זכירה דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 477, בהשוואה ל- 495 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-26.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-25.9 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים. 

זכורות ואהובות 16-1-20
 זכורות ואהובות 16-1-20