דיירי הבניין בן ה-45 שנה שיקבלו מרפסת שמש חדשה לדירה

התחדשות עירונית בראשון-לציון • היזם יקבל שמונה דירות חדשות עם חניה לכל דירה • הדיירים יקבלו ממ"ד ומרפסת שמש לכל דירה, מעלית לבניין, החלפת תשתיות, חיפוי חיצוני לבניין, גינה חדשה ולובי לבניין

סיפור בעלי הדירות:

רויטל גולן, בעלת דירה בבניין, מספרת על הדרך הארוכה שעשו עד כה: "זה כבר היזם השני שלנו. היה לנו חוזה חתום עם מישהו אחר, והזמנים שהיו כתובים בו עברו אז הוא פקע. זה ממש מזל מבחינתנו, כי בתוכנית הקודמת לא היו אפילו ממ"דים. ואז חברנו לרוני. הוא עשה פרויקט אחר שני בניינים מאיתנו, וראינו שהבניין יצא יפה ודיברנו גם עם הדיירים וקיבלנו מהם דיווח על מענה לדיירים, עמידה בלוחות זמנים, איכות הבנייה.

"דקה לפני שנכנסו לעירייה לאישורים הקפיאו לנו את כל השכונה בגלל שהקצו איקס דירות והיה קצת מעבר. למזלנו הפשירו את זה חזרה, ויצאנו לדרך. יש כאן 12 דירות, בערך חמש מושכרות, ובשבע דירות הדיירים גרים. יש חמישה דיירים שאין להם חניה, ויש חמש חניות 'חמות'. אז היזם בעצם מצמיד את החניות החמות לאלה שאין להם, והחדשים יחנו במכפילי חניה. הדיירים שיש להם חניה יש להם גם חלק בטאבו בחניות החמות, והם בעצם ויתרו פה כדי לתמרץ אנשים לחתום, אבל זה לא תמרץ את כולם. אני מקווה שלא נגיע למפקחת על המקרקעין. זה לא פשוט".

התמורה ליזם:

שמונה דירות חדשות, בהן דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. לכל דירה חניה.

התמורה לדיירים:

ממ"ד ומרפסת שמש לכל דירה, מעלית לבניין, החלפת תשתיות, חיפוי חיצוני לבניין, גינה חדשה, לובי.

לו"ז:

כל הבעלים חתמו, תוך שלושה חודשים אמור להתקבל היתר, ואחריו תחל הבנייה שתימשך שנתיים. אכלוס צפוי באפריל 2022.

המצב הקיים: בניין בן 4 קומות, שנבנה ב-1975, ובו 12 דירות בשטח ממוצע של 95 מ"ר

היזם: חברת ברקת 38 מבנים בע"מ

הקבלן המבצע: קורין ניהול וביצוע פרויקטים בע"מ

האדריכל: לוי לוסטיג אדריכלים - מאור לוי

חברת הביצוע: קורין ניהול וביצוע פרויקטים

גורם מממן: חברת מכלול התחדשות עירונית וחברת כלל ביטוח