סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

נועה קירל בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
נועה קירל בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

קבוצת אי.די.איי לביטוח מובילה השבוע את דרוג הפרסומות הזכורות והאהובות עם שני מותגי הביטוח של החברה: ביטוח ישיר ו-9 מיליון.

הפרסומות לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-37% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-35% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.5%.

הקמפיין ל-yes, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 519 (בהשוואה ל- 477 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.0 מיליון שקל (בהשוואה ל- 26.3 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.

זכורות ואהובות 23-1-20
 זכורות ואהובות 23-1-20

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988