מנכ"ל פרטנר לעובדים: מוקדם לדעת מה תהיה תוצאת ההצעה של בעלי הוט

על רקע ההצעה למיזוג עם אלטיס, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי פנה לעובדים ואמר להם כי הצעת המיזוג הגיעה בזכות הישגי החברה • קרן אופק, יו"רית ועד עובדי פרטנר: אף מהלך משמעותי כמו מיזוג לא יקודם ללא הסכמת הוועד והבטחת הביטחון התעסוקתי

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר , משגר מסר מרגיע לעובדים וקורא להם להמשיך בעבודתם כרגיל, וזאת על רקע ההצעה שהגישה חברת אלטיס לרכישת פרטנר.

בהתבטאות ראשונה מאז ההצעה אתמול (ד') של קבוצת אלטיס, הבעלים של חברת הוט, אומר בנבנישתי כי העניין שמגלה אלטיס בפרטנר הוא מובן על רקע ההצלחות שרשמת החברה בפריסת סיבים, בשירות הטלוויזיה ובחוויית השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה.

"פרטנר מביאה בשורה חדשנית בכל תחומי הפעילות שלה, ומה שנראה כתוכניות עתידיות אצל חברות אחרות, אצלנו מומש כבר ומניב תוצאות מרשימות", אמר בנבנישתי. "בנקודת הזמן הזאת מוקדם לדעת מה תהיה התוצאה של ההצעה שהוגשה לדירקטוריון פרטנר, ומה שחשוב עכשיו זה להמשיך במומנטום האדיר שאנחנו מצויים בו".

מנכ"ל פרטנר סיים את הפנייה לעובדים בנימה אישית ואמר: "אתם מכירים אותי מספיק שנים כדי לדעת שאתם נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי ושל כל מנהלי החברה, ואני מבטיח להמשיך לדאוג לכם ולעדכן אתכם באופן שוטף".

קרן אופק, יו"רית ועד עובדי פרטנר, שלחה אף היא מכתב לעובדי החברה בעקבות האירועים האחרונים ואמרה כי אף מהלך עסקי משמעותי כמו מיזוג לא יקודם ללא הסכמת ועד העובדים והבטחת הביטחון התעסוקתי. היא ציינה כי הוועד עוקב אחר ההתפתחויות, בוחן את החלופות השונות ונמצא עם האצבע על הדופק.