הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

בנק לאומי / צילום: איל יצהר
בנק לאומי / צילום: איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעור הזכירה הנמוך בכ-36% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.

בשבוע השני שלה על המסך, הפרסומת למפעל הפיס, בכיכובם של ניקול ראידמן וערן זרחוביץ', היא האהובה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.2%.

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 411, בהשוואה ל-426 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים השבוע עומד על כ-24.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-26.6 מיליון שקל בשבוע הקודם. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות