משלושה יוצא אחד: פיץ', בלוסטון ומיוזיק ת"א מקימים משרד תוכן, הפקות ופרסום

מדובר בחיבור לא שגרתי בענף הפרסום המנסה לתת מענה ל"פרסום החדש", שבו מחפשים את הצרכן לא רק דרך אמצעי הפרסום המסורתיים אלא גם ע"י יצירת חוויות בעלות ערך וניסיון להשפיע באמצעות משפיענים - תחום המצוי בפריחה

קבוצת גיתם BBDO מרחיבה את פעילותה בתחום התוכן: ל"גלובס" נודע כי חברת התוכן פיץ' בה היא שותפה חוברת לקבוצת בלוסטון ולתאגיד הבידור מיוזיק תל-אביב כדי להקים משרד פרסום חדש שיתמחה בתוכן, הפקות ומשפיענים.

מדובר בחיבור לא שגרתי בענף הפרסום המנסה לתת מענה ל"פרסום החדש", שבו מחפשים את הצרכן לא רק דרך אמצעי הפרסום המסורתיים אלא גם על-ידי יצירת חוויות בעלות ערך וניסיון להשפיע באמצעות משפיענים - תחום המצוי בפריחה.

למרות המטרייה של גיתם, שני שחקנים מרכזיים בחיבור באים מתחום ההפקות והמוזיקה: קבוצת בלוסטון שבבעלות גיא בסר ושי מור-יוסף עוסקת בהפקות אירועים, מופעים בינלאומיים, פעילות קד"מ וכדומה. בשנים האחרונות הם שמים דגש בעיקר על תחום המוזיקה הבינלאומית, חברו לתאגיד הבידור הבינלאומית "לייב ניישן" ואחראים בין היתר על מופעי המוזיקה של ריהאנה, בון ג'ובי ואחרים.

מיוזיק תל-אביב שבבעלות רונן מיילי (בעבר בעלים של מועדונים וברים כדוגמת "החתול והכלב") עוסקת בתחום ההפקות ועומדת מאחורי הפקת אירועי ענק כמו המופע של DJ סולומון.

פיץ' היא כאמור זרוע התוכן של גיתם ואחד ממקורות הצמיחה המשמעותיים של קבוצת הפרסום. החברה התחילה את דרכה בתור BBDO קונטנט - מיזם משותף של גולן פרצר וגיתם, ובהמשך הצטרף גם איל סעדה, עד אז סמנכ"ל לקוחות בכיר בגיתם, שהפך לשותף. ב-2016 הפכה BBDO קונטנט לסוכנות תוכן עצמאית ונפרדת מגיתם תחת השם "פיץ'", ובהדרגה הורחבו יכולותיה מתוכן שיווקי בטלוויזיה גם לשיתופי-פעולה תוכניים מחוץ למסך, למשל בעיתונות. בהדרגה הפכה פיץ' לא רק למנוף גידול משמעותי בגיתם אלא גם לגורם מבדל שמעטים בשוק יכולים להתחרות בו.

בהדרגה החלה פיץ' להיכנס גם לייצור התוכן ממש - למשל במשרדי החברה הוקם מתחם עבודה הכולל אולפנים והפקה בפועל.

קבוצת בלוסטון Live Nation ISRAEL, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף, נחשבת לאחת מחברות ההפקה והתוכן הבידורי הגדולות בישראל ומספקת מופעים בינלאומיים (כגון גאנז אנד רוזס, בריטני ספירס ורד הוט צ׳ילי פפרס), הפקת אירועים פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, סטודנטים, ופעילויות קידום מכירות. הקבוצה שותפה עם תאגיד הבידור הגדול בעולם לייב ניישיין ומנהלת גם את מותג טיקטמאסטר - חברת הפצת הכרטיסים הגדולה בעולם.

נראה כי החיבור בין שלושת הגורמים אמור לפנות בעיקר לקהל צעיר שכיום מעטים המשרדים שפונים אליו ישירות. ישנן חברות הפקת אירועים לצעירים, ישנן חברות פרסום לצעירים, אך השילוב בין כל האלמנטים - פרסום, אירועים, דיגיטל והפקה - כמעט ולא קיים. נראה כי השותפים מקווים לייצר שילוב יכולות וכן מודלים של תשלום שאינם מתבססים על עשייה פרסומית גרידא.

בימים אלה החלו לחפש את דמויות המפתח שינהלו את החברה בפועל.

מקבוצת גיתם נמסר בתגובה: "כשיהיה לנו מה להגיד - נגיד".