מנכ"ל רשת 13 אבי בן-טל ממשיך לבנות את כוורת המנהלים

שני מינויים חדשים ברשת 13 - סמנכ"ל דיגיטל וסמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות

אבי בן טל / צילום: ynet
אבי בן טל / צילום: ynet

אבי בן-טלהמנכ"ל הנכנס של רשת 13, ממשיך לבנות את כוורת המנהלים שלו ומצרף אליו חלק מאנשי אמונו במקום עבודתו הקודם ב-ynet: גל גורן, לשעבר סמנכ"ל המוצר של ynet, תמונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של רשת.

ערן הוכמן, לשעבר סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ynet, ימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות. הוכמן עבד בקבוצת "ידיעות אחרונות" במשך 15 שנים, מתוכן כעשור בתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ynet וכמנהל זרוע הרכישות וההשקעות של קבוצת ידיעות אחרונות. הוכמן פרש מקבוצת ידיעות זמן קצר לאחר פרישתו של בן טל מתפקיד המנכ"ל.

כפי שנחשף ב"גלובס" השבוע, פרש אלדד וינברגר, סמנכ"ל הדיגיטל של רשת לאחר חודשיים בלבד. וינברגר אמנם מבין טכנולוגיה, אולם היתרון התחרותי שלו הוא תוכן ואילו הזרוע הדיגיטלית של רשת משוועת בשלב הזה לקפיצת מדרגה טכנולוגית.

גורן כיהנה בכ-14 שנים בתפקידים שונים בקבוצת ידיעות, אך האחרון בהם היה כאמור סמנכ"ל מוצר - תפקיד המאגד בתוכו את תחומי הדיגיטל, הטכנולוגיה, המוצר והמדיה. גורן שעזבה את ynet כבר לפני כשנה, אחראית על אפיון והקמת אסטרטגיית הדאטה של ynet וכן תוכן הפרימיום ynet +.

נזכיר כי לפני ימים ספורים מינה בן טל את עמי גלאם לתפקיד סמנכ"ל התוכן של הערוץ. עתה נותרה שאלה משמעותית נוספת: האם ימונה מישהו להחליף את ציון פרץ המשנה למנכ"ל רשת שפרש ואם כן מי זה יהיה.

לדברי אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 אמר היום, "להוכמן וגורן מהאנשים הטובים ביותר בתחומם, ניסיון עשיר ותרומתם לענף הטלוויזיה תהיה רבה ומשמעותית. אני בטוח שיחד עם הנהלת רשת 13 הוותיקה נצעיד את החברה קדימה בכל תחום ובכל זירה".