אפקט הקורונה בישראל על רשתות השיווק: נרשם שיא במכירות של כמה שנים בשוק המזון בשבוע החולף - כך עולה מנתוני סטורנקסט.
מהנתונים עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות בסכום של 1.3 מיליארד שקל. הנתון הזה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה.
עוד עולה כי קטגוריית נייר הטואלט היא הקטגוריה הנמכרת ביותר השבוע עם מכר של יותר מ-34 מיליון שקל. הקטגוריה יותר מהכפילה את עצמה מהשבוע שעבר עם גידול של 124%. לצידה, גם מוצרי השימורים והמזווה ממשיכים בצמיחות חדות, יחד עם מוצרי תמ"ל וחיתולים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.