מנצלת את זמני המשלוח הארוכים ברשתות: שסטוביץ תמכור ברילה וקולגייט ישירות לצרכנים

שסטוביץ עלתה לאוויר עם אתר מכירה תחת השם "דה אונליין סטור" המציע לספק מוצרי מזון וטואלטיקה תוך 3 ימי עסקים

רשתות המזון מתקשות לעמוד בזמני המשלוחים לצרכנים בתוך פחות משבועיים, וספקיות המזון וטואלטיקה מסתערות על הוואקום שנוצר. אחרי תנובה ושטראוס, גם שסטוביץ, ספקית המזון שבבעלות יוני שסטוביץ, המייבאת לישראל מותגים פופולריים כמו פסטה ברילה ומשחת השיניים קולגייט, מקימה אתר סחר למכירה ישירה לצרכן.

שסטוביץ עלתה לאוויר עם אתר מכירה תחת השם "דה אונליין סטור", המציע לספק את מוצרי שסטוביץ תוך 3 ימי עסקים. לפני חודשים ספורים נחשף ב"גלובס" כי שסטוביץ הקימה אתר סחר למכירה מקוונת של בישום נישה ישירות לצרכן תחת השם "אינדיבידואל", וכעת הפעילות של החברה במכירה ישירה לצרכן מתרחבת ל-100 מוצרים שכוללים גם מזון וטואלטיקה.

כך, בעקבות משבר הקורונה, לאור העומס הרב שנוצר על רשתות השיווק ועל אתרי האונליין והתארכות זמני האספקה, משיקה חברת שסטוביץ אתר אונליין שיאפשר להזמין חלק ממגוון מוצריה באופן ישיר לבית הצרכן, וכך להגביר את זמינות המוצרים לצרכנים.

באתר, הנקרא, "theonlinestore", ניתן לרכוש בין היתר מוצרי מזון כמו פסטה ברילה, טונה ריו, מוצרי מאסטר שף ועוד, מוצרי ניקיון של פלמוליב ואג'קס, מוצרי טואטליקה כמו דאודורנטים של ספיד סטיק, משחות שיניים של קולגייט ומרידול וכן מוצרי בישום של הוגו בוס, קלווין קליין ועוד.

בשסטוביץ אומרים: "ההחלטה להקים אתר אונליין התקבלה בעקבות הדיווחים הרבים על עומסים כבדים בהזמנת משלוחי אונליין. מטרתנו היא להגביר את זמינות המוצרים בתקופה זו ולדאוג לרצף באספקה".