סקר הפרסומות: אסף גרניט ו-9 מיליון בראש, אבל גם הקורונה עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרנט, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע • הפרסומת של משרד הבריאות בנושא נגיף בקורונה מובילה בהיקף ההשקעה עם כ-1.8 מיליון שקל

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב/PUBLICIS ובכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8%.

גם בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19%.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, גם השבוע הקמפיין של משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה, הכולל מספר פרסומות - "חובה לעטות מסכה" ו"נגיף הקורונה עדיין כאן" - באמצעות לפ"מ, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.8 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 328 (בהשוואה ל- 416 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 27.6 מיליון שקל (בהשוואה ל- 31.9 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.