גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שופרסל מסתערת עם המותג הפרטי על השוק המוסדי

שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי ● שתי הקטגוריות הראשונות הן רטבים ותוספות כגון פתיתים ואורז • המהלך מתבצע באמצעות חברת אמיגה, ששופרסל רכשה בכ-18 מיליון שקל • שופרסל מציעה ללקוחות מערכת שיכולה לנתח עלויות, וכך לקדם את המותג הפרטי שלה

סניף של שופרסל דיל / צילום: סיון פרג'
סניף של שופרסל דיל / צילום: סיון פרג'

שלוש יבואניות גדולות אמנם הגישו לרשות התחרות בקשה לאישור למיזם משותף להפצת סחורה לנקודות קטנות תחת השם נילוס, אבל ענקית הקמעונאות המקומית שופרסל כבר שולחת זרועות לכל עבר ומבצרת את היותה מעצמה בתחום עם פוטנציאל הכנסות של מיליארדי שקלים בשנה.

חמש שנים אחרי שהקימה את היחידה העסקית שלה, לגלובס נודע כי שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי ומתכוונת לצרף אליו גם מוצרים מצוננים, קפואים, ואת מוצרי המאפה של חברת הבת שלה גידרון. שתי הקטגוריות הראשונות בהן יושק מותג פרטי מוסדי הן רטבים כמו קטשופ ומיונז (בה היא תתחרה מול אסם, יוניליוור ודיפלומט) ותוספות כמו פתיתים ואורז (בהן התחרות תהיה מול אסם וסוגת).

את הכניסה הזו לשוק המוסדי תבצע לראשונה שופרסל באמצעות הרכש החדש שלה - חברת אמיגה, בה רכשה שליטה באוקטובר בתמורה לכ-18 מיליון שקל. בשיחה עם גלובס חושף מנכ"ל שופרסל עסקים, רועי פרייבך, כי בכוונת שופרסל לעזוב בתוך שנתיים את המרכז הלוגיסטי בו אמיגה פועלת כיום בשטח של 3,500 מ"ר, ולעבור למרכז ששיטחו גדול פי שלושה באזור גוש דן.

רועי פרייבך, מנכ"ל שופרסל עסקים / צילום: סיון פרג'

המטרה היא להציע לכלל העסקים אליהם מגיעה שופרסל סל רחב ככל הניתן בבת אחת, ובכך לחסוך להם רכש ממספר רחב של ספקים. היתרון שהיא מציעה ברור: תנאי סחר ובהתאם גם רמת מחירים בהתאם לגודלה ולכוח הקנייה שלה כרשת שמפעילה קרוב ל-400 נקודות מכירה בכל הארץ.

ערוץ נוסף בשוק צומח

מדובר בצעד דרמטי שיצטרף לבסיס הרחב שמציעה שופרסל לעסקים כיום שכולל מספר ערוצים בהם היא מוכרת את הסחורה שלה עם קצב צמיחה שנתי דו ספרתי. אחד מהערוצים הללו כולל חנויות סיטונאיות בפורמט קאש אנד קארי, כשהשתיים הראשונות כבר נפתחו בשנתיים האחרונות בבאר יעקב ובחיפה, ועד סוף השנה הנוכחית היא מתכוונת לפתוח אחת נוספת גם באשדוד.

אבל זה ממש לא הערוץ היחיד בו שופרסל מבצעת מכירה סיטונאית: היא פועלת גם במכירה באונליין שמיועדת ללקוחות כמו חברות הייטק, משרדי עורכי דין ראיית חשבון, עמותות גופים ציבוריים, והיא כוללת גם הפצה ישירות לקמעונאים קטנים, כלומר מכולות ומינימרקטים.

כוחה העולה של שופרסל, בניהולו של איציק אברכהן, כבר עורר לא מעט ביקורת בשוק המזון, בעיקר מצד ספקים ומפיצים שטוענים ששופרסל נוגסת להם בפעילות. הביקורת הזו לא שכנעה את הרשות לתחרות שבחרה לאשר לשופרסל לרכוש את אמיגה, חברה שעוסקת במכירה של מזון ומוצרי ניקוי וטואלטיקה לשוק המוסדי, כלומר למלונות, מסעדות ועוד.

איציק אברכהן - מנכ"ל שופרסל / צילום: איל יצהר

במה מדובר? היצרניות מתוסכלות מכך ששופרסל נוגסת להן במכירה למכולות ומינימרקטים, שם הרווחיות שלהן גבוהה יותר כתוצאה מהעובדה שלאותם עסקים יש כוח קנייה מופחת בשל הכמויות הקטנות שהם מסוגלים לרכוש, והן יכולות למכור במחירים גבוהים יותר. גם חלק מהסיטונאים בשרשרת שבעבר היו קונים סחורה מהיצרניות הגדולות ומוכרים אותה למכולות עשויים למכולות הקטנות לעיתים נדחקים החוצה כשענקית כמו שופרסל יכולה להיכנס לנעליהם.

מערכת לניהול התקציב

הכניסה של שופרסל למשרדים, לגופים ציבוריים ולעמותות בשנים האחרונות מאפשרת לה לא רק לספק סחורה בצורה עיוורת לאותם גורמים, אלא גם להציע להם מערכת שיכולה לנתח חיסכון בעלויות עבורם ובכך לקדם את המותג הפרטי שלה.

למשל, עמותה מסוימת יכולה באמצעות שופרסל לנהל את התקציב שלה בצורה שתתעדף מותגים פרטיים שיוזילו לה עלויות על חשבון המותגים בקטגוריות כמו סוכר, חלב, אורז, קטניות, סבונים או חומרי ניקוי. חלק מאותם גופים ממילא לא מייחסים חשיבות או ערך למותג, מה שמקל על שופרסל להציע להם לוותר על מותג כמו סוגת ולרכוש את האורז שלה.

פרייבך מתאר כיצד התחיל לעבוד עם חברה גדולה במשק, והבטיח לחסוך לה 300 אלף שקל כבר מהיום הראשון. "הלקוח הביא לי חשבונית של אחד הסניפים שלו, והראה לי את תעודת המשלוח שכללה את ההזמנה ותוספת מע"מ. בדקנו מה קונים, קפה, תה, כלים חד פעמיים, ירקות, פירות. אמרתי להם יש רק קאץ' אחד - לירקות ופירות אין מע"מ. זה משהו שגם מנהלי הרכש לא תמיד קולטים וזה עובר להם מתחת לרדאר".

דוגמה נוספת ליכולת של שופרסל לאפשר לעסקים להתייעל נוגעת למעקב צמוד לצריכה של העובדים. "למשל היה עסק שהעסיק 50 עובדים בשני סניפים שונים, כשאחד מהם הגיע לצריכה כפולה מהשני. הסבנו את ליבם לזה, וכשעשו בדיקה הסתבר שזה כי עובדים היו לוקחים מוצרים הביתה", אומר פרייבך.

כאמור, גם חלק מהעמותות שרוכשות מזון לבישול וצריכה שוטפת מתקשות לעשות בקרה אמיתית. "נתקלנו בגופים שכל הזמן חרגו מהתקציב של עצמם, כשבדרך כלל מדובר באנשים לא מנוסים. המערכת שלנו מאפשרת להגביל אותם, היא יכולה להגיד 'תקני חלב פרטי של שופרסל, ולא של תנובה כי זה יוזיל לך את הקנייה'" מוסיף פרייבך ואומר: "הייתה לנו הצלחה במקומות האלה של עמותות וגופים כמו הוסטלים, כי המערכת שלנו נותנת להם פתרון גם לאנשים שאין להם ניסיון. למשל בעמותות, בנינו סל מזון לניצולי שואה שמתאימים לרגישים לגלוטן או למי שצריך להימנע מצריכת סוכר. יש כאן קטע שהוא לא רק עסקי, אלא גם אנושי, ואנחנו מודדים אותן בצורה אחרת של תפוקה לגבי שיחות מענה לניצולי שואה. גם למרפאות לעיריות, למועצות, אנחנו מנהלים את האופרציה".

"הכל נעשה בצורה דיגיטלית"

האם שופרסל למעשה יוצרת מערכת שמתעדפת את המותג שלה על חשבון היצרניות? בהקשר זה מבהיר פרייבך: "אנחנו לא מגבילים את הלקוח במה לקנות, אני מציע ללקוח לקנות חלב תנובה או קפה של עלית, ואני מציע להם את חלב שופרסל וקפה שופרסל. אני לא מונע מהם, מסתיר מהם או אוסר עליהם. יש כאלה שהם נגיד יותר מוטים מותג פרטי כמו עירייה או עמותה, לעומת חברת הייטק או משרד עו"ד שנותנים עדיפות למותגים ומוצרי פרימיום. אנחנו לא אוסרים או מתערבים בעניין הזה".

את המערכת הזו מתכננת עתה שופרסל להרחיב באמצעות אמיגה גם לבתי קפה, מסעדות, ומלונות, שמבחינת הצרכן הסופי אין למותג אורז נראות, אבל הוא עשוי לחסוך להן בעלויות. בכך תתווסף הנוכחות של המותג גם של שופרסל, גם לנוכחות שלו כיום במכולות ומינימרקטים.

"למה שמכולת תרצה מותג פרטי?" פרייבך מסביר: "אם את גרה למשל באיזשהו קיבוץ ואת רוצה לקנות מוצרי שופרסל, אז בא מינימרקט קטן שנמצא במושב שבו אין סניף של הרשת ומבקש למכור גם את המותג הפרטי שלנו. בעלי המינימרקטים לא מרווחיים על הלוסט לידרים אז הוא אטרקטיבי ביניהם כי הוא מאפשר לקמעונאי להשאיר עוד כמה שקלים בכיס".

וזה כנראה בדיוק מה שמקומם את היצרניות הגדולות. "אצלנו הכל נעשה בצורה דיגיטלית גם כשהחנות סגורה, המכולת מקבלת משאית שמביאה לו את כל מה שהוא צריך. מאוד יכול להיות שהספקים היו מעדיפים שלא נהיה שם, אבל הם מבינים שבעת הזו הם כבר מבינים שזה חלק מהמציאות. זה שבסוף הלקוח מעדיף לקנות ממני ולא מהספק, זה כי זה יוצא לו בסוף יותר זול, אז למה לא? אז אם הספק רוצה להרוויח שם הרבה כסף, אני אומר לו שאני יכול להביא את זה בזול יותר", משיב פרייבך.

"בסוף התחרות תדבר"

אלא שהספקים הגדולים בעצמם כבר מחפשים שיטות לעכב את ההתרחבות המואצת של שופרסל.

"הם עושות בידול בגודל של האריזה - למשל, בשוק הפרטי מוכרים במבה של 60 גרם במקום 80 גרם. זה מוצר שמיועד רק למינימרקטים ומכולות, ואז הם מייצרים תהליכי חסימה ובידול לעומת מה שנמכר ברשתות. גם בקפה עלית מייצרים אריזות מוקטנים, ואומרים אני לא מוכר את זה לשופרסל. אני לא יכול לקנות מהם במבה בגודל 25 או 60 גרם, כי זה מוצר שהוא מיועד רק למכולות ומינימרקטים".

ביחס לביקורת של היצרניות אומר פרייבך: "בזה שהספקים מרימים גבה יש אלמנט של צביעות. גם המתחרים שלנו עושים את זה, חלק בגלוי, וחלק פחות. אצלנו זה נעשה בשקיפות ובצורה גלויה אז מתרעמים". בהקשר זה הוא מוסיף: "אולי שינוי המצב הופך אותו לנכון יותר? בסוף התחרות תדבר. זה דומה למותג הפרטי - בהתחלה זה היה בלתי נתפס, והיום זה המצב הקיים".

בנוגע למיזם המתחרה שהקימו היבואניות דיפלומט, ליימן שליסל וגורי שמיועד לכלל היצרנים בשוק ומנסה להתחרות בשופרסל עסקים הוא אומר: "היום אנחנו מסוגלים להציע לנקודה מגוון של 13 אלף מוצרים של מאות יצרנים, זה עדיין סל הרבה יותר גדול שיחד עם המותג הפרטי נותן הצעת ערך מבחינת הלקוחות. להערכתי, המיזם הזה יפגע בעיקר במתווכים הקטנים. ובכל זאת, בעיני יישאר ערך גם לסיטונאים קטנים שיוכלו לתת שירות בוטיקי ולספק ארגז תוך חצי שעה, דבר שחברות גדולות כמו שופרסל לא תמיד יוכלו לספק בשל הגמישות התפעולית שהוא מצריך. גם בנושא המחיר, כבעל בית פרטי יש אפשרות להתמקח על המקום כמחירון רשמי. אנחנו פחות גמישים, יש לנו מחירון ואנחנו לא מתחילים לעשות מו"מ על מחיר של כל קרטון".

אחת השאלות שעולות בנוגע למחירים הזולים בצורה יוצאת דופן ששופרסל מסוגלת לספק לקמעונאים הקטנים, היא מדוע בעצם הצרכנים של שופרסל לא נהנים ממנו בעצמם. פרייבך משיב: "לשופרסל יש עלויות של שכירות, כוח אדם, לוגיסטיקה, חשמל, ארנונה, ופרסום שהיא צריכה להשית על המוצר. במכירה לעסקים קטנים, מתווספת רק עלויות של הפצה וליקוט, אשראי, מימון וסיכון עסקי. אלה מודלים עסקיים שונים".

עוד כתבות

אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן

וויז מציגה את הגיוס הגדול של חברה ישראלית אי פעם

חברת הסייבר בניהולו של אסף רפפורט מציגה קצב צמיחה מסחרר ושורת צעדים שאפתניים ● ארבע שנים בלבד אחרי הקמתה, הכריזה וויז על גיוס של מיליארד דולר ● בין המשקיעים: הקרן האמריקאית הגדולה אנדריסן הורוביץ ● בשוק תוהים: עד לאן היא יכולה לצמוח?

מחלקת מוצרי חשמל / צילום: תמר מצפי

החרם הטורקי יעלה את מחיר המקררים והתנורים. המרוויחה הגדולה תהיה סין

בענף החשמל מחפשים פתרונות למחסור בעקבות המהלך הטורקי, מהחלפת ספקים ועד הובלה דרך יוון וקפריסין ● ההערכות הן שבכל מקרה המחירים יעלו ב־20%-10%, וזמן האספקה יתארך - וכולם מנסים לעקוף את הגזרה: "זה פוגע גם ביצרנים הטורקים"

דב קוטלר, מנכ''ל בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי

אחרי חמש שנים: מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר פורש

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו ● דירקטוריון הבנק החליט למנות ועדת דירקטוריון לאיתור מנכ"ל, בראשה יעמוד יו"ר הדירקטוריון ראובן קרופיק

יאיר כץ, יו''ר ועד עובדי התעשייה האווירית / צילום: איל יצהר

מה יעלה בגורל הבונוס של עובדי תע"א? דיל חדש עשוי לשחרר את הפלונטר

בתעשייה האווירית מבקשים לנתק את החיבור בין הדיבידנד שמשלמת החברה למדינה ובין חלוקת בונוס לעובדיה ● רשות החברות מעוניינת לנצל את המחלוקת כדי לרקום עסקה שתביא לפתרון כמה סכסוכים, ובראשם האשמות הממונה על השכר על חריגות שכר בתע"א

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

המדינה המפתיעה שבמו"מ מתקדם לרכישת מערכת הגנה אווירית מרפאל

קניה שמזהה צורך עולה וגובר למערכות הגנה אווירית - פנתה לישראל שידועה בעולם בתור המדינה בעלת מערך ההגנה האווירית הטוב מכל ● העסקה, אם תושלם, תהווה שינוי מגמה מעניין מבחינת רפאל, שפילוח המכירות שלה ל־2023 מצביע כי יבשת אפריקה היוותה רק 1% ממנו

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

השקל נסחר בתנודתיות לאחר הודעת חמאס על קבלת המתווה להפסקת אש

ת"א 35 יורד בכ-0.1% ● השקל נסחר בתנודתיות מול המטבעות הזרים ● אייל הררי יחליף את ארז ענתבי כמנכ"ל אלוט ● חוזה חדש לאלקטריאון בסין ● מיטב: הקמעונאיות מעלות מחירים רק כי הן יכולות, לא בגלל הצורך שלהן לפצות על גידול בהוצאות ● וורן באפט מכר מניות אפל ופוזל להודו, "יש שם המון הזדמנויות" ● בבנק אוף אמריקה דווקא ממליצים על אפל באפסייד של 33%

אניית הקרב Hessen, בשובה מהים האדום לגרמניה / צילום: Reuters, Sven Eckelkamp

הגרמנים נסוגו, החות'ים השתכללו: כוח המשימה האירופי בים האדום מקרטע

דברי האדמירל היווני שעומד בראש כוח המשימה האירופי, שדלפו לתקשורת הזרה, חשפו כי הכטב"מים שמשגרים החות'ים מתגברים על ההגנות האוויריות, ושעם שלוש ספינות בלבד, הוא לא יכול למלא את המשימה ● בינתיים, מספר הספינות העוברות במצרי באב אל–מנדב צנח

אורן הולצמן, מנכ''ל ומבעלי אודיטי טק / צילום: יח''צ

באופנהיימר מעריכים שהמניה הזו מישראל תזנק שוב

בבנק ההשקעות החלו לסקר את אודיטי טק, לשעבר איל מקיאג', המייצרת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שנמכרים באינטרנט ישירות לצרכן ● לאחרונה ירדה מנייתה ממחיר ההנפקה

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock, MagioreStock

נעילה ירוקה בת"א; מדד הבנקים זינק בכ-3%, הדולר צלל מתחת ל-3.7 שקלים

מדד ת"א 35 עלה בכ-1.4% ● ירידה ביתרות מטבע החוץ של ישראל ● אילו הן המניות שמעניינות את המשקיעים? ● אודיוקודס לא עמדה בציפיות האנליסטים ● דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים פורש מתפקידו ● IBI: "חלון ההזדמנות להורדת ריבית בישראל הולך ונסגר" ● יוליוס בר: "מצפים שהפד יתחיל להוריד את הריבית בישיבתו בספטמבר"

ליאור וקס, מנכ''ל אינפיניטי ניהול תיקי השקעות / צילום: יח''צ

"יעמדו בתור לקנות את הטילים שלנו": מנהל ההשקעות שמסמן את התחום המבטיח

ליאור וקס מאינפיניטי מעריך שהתנודתיות בשווקים תימשך, וכדי להתמודד איתה יש לשים דגש בתיק על "פיזור גיאוגרפי וסקטוריאלי, עם אקטיביות" ● הוא נלהב ממהפכת ה-AI, מעריך שמניית אנבידיה עדיין מעניינת וטוען כי "המחירים בת"א אטרקטיביים, אבל הסיפור בעייתי"

גלעד אלטשולר ומנכלי בתי ההשקעות מנורה מבטחים, כלל, מיטב, מור והראל / עיבוד: טלי בוגדנובסקי, צילומים: איל יצהר, נטי לוי, כדיה לוי, רמי זרנגר, טל שחר

יפספסו את הריבאונד? מה חושבים בשוק על הצעד המפתיע של אלטשולר שחם

בעקבות חשיפת גלובס על המהלך שמוביל בית ההשקעות הגדול בישראל, בדקנו מה עושים בגופים המתחרים ● אלה, מתברר, עדיין מזהים הזדמנויות ותמחור נוח בשוק המקומי, למרות הקונצנזוס בקרב בתי ההשקעות שרוב התיק מופנה לחו"ל ● איפה שיעור החשיפה הגבוה למניות ישראליות ואילו גופים עשויים לשנות אסטרטגיה?

החזית הבאה נגד ישראל? בארה"ב מחכים לדוח הדרמטי של ביידן

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: מחר צפוי להתפרסם דוח של ממשל ארה"ב שיקבע אם ישראל הפרה את החוק הבינלאומי בעזה, הלחץ עולה לקראת האירוויזיון והדילמה של האוניברסיטאות בארה"ב ● כותרות העיתונים בעולם 

רפיח / צילום: Reuters, IBRAHEEM ABU MUSTAFA

אחרי הודעת חמאס: החלה "פעולה ממוקדת" במזרח רפיח

על רקע הודעת חמאס שהוא מקבל את ההצעה המצרית להפסקת אש, הקבינט הצביע הערב להמשיך בפעולה ברפיח ● עוד נמסר כי "ישראל תשלח משלחת למתווכות כדי למצות את ההיתכנות להגעה להסכם"

מה גבולות חופש הביטוי של עובדים ברשתות? / אילוסטרציה: גלובס

בית הדין משרטט את הגבול: מתי מותר לפטר עובד בגלל פרסומים ברשת חברתית

בית הדין האזורי לעבודה דחה את תביעתו של עובד שפוטר סמוך ל־7 באוקטובר, לאחר שפרסם פסוקים מהקוראן אשר התפרשו כקריאות הסתה לטרור ● מומחים עומדים על השלכות פסק הדין החריג על חופש הביטוי, ומסבירים מדוע עניינו של מורה שפוטר בנסיבות דומות נגמר אחרת

עשן מתקיפות חיל האויר מיתמר מאזור רפיח / צילום: ap, Ismael Abu Dayyah

מאות מיליוני דולרים מתחת לרפיח: איך תיראה הפעולה שתחסום את "צינור החמצן של חמאס"?

התמרון בעיר הדרומית ביותר ברצועה יאפשר לצה"ל לסגור את מנהרות ההברחה שמתחזקות את חמאס כלכלית ולוגיסטית ● הסכנה טמונה בהימצאות אפשרית של החטופים, ובפגיעה באוכלוסייה האזרחית

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

דירוג האשראי של ישראל עומד שוב למבחן ובינתיים עלויות הגיוס מטפסות

אחרי שהורידה בהפתעה את הדירוג של ישראל בחודש מרץ, צפויה S&P לפרסם סקירה נוספת ביום שישי ● באוצר מתוחים, אבל מעריכים שלא חלה הרעה במצב הביטחוני שמצדיקה הפחתה נוספת ● החשב הכללי מעדיף לפי שעה להתמקד בגיוס חוב מהמוסדיים הישראלים

קניות בכרטיסי אשראי / צילום: Shutterstock

לפני פסח נרשם זינוק ברכישות בכרטיסי אשראי, אבל בחג עצמו הארנק נשאר בכיס

גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל ● מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענף החשמל והאלקטרוניקה רשם את העלייה הגבוהה של השבוע בהיקף ההכנסות

יגאל דמרי / צילום: אייל פישר

יגאל דמרי מתכנן להקפיץ את שכרם של אשתו ובנו במיליוני שקלים לשנה

חברת הבנייה שבשליטת דמרי מבקשת לאשר מדיניות תגמול חדשה ממנה ייהנו גם חלק מבני משפחתו, שתאפשר להם לקבל תגמול הוני בהיקף של עד 1.5 מיליון שקל בשנה כל אחד

הדרכת לוחמי אש של Civil Squads of Israel בזיקים / צילום: צילום מסך מיוטיוב

החברים שמסייעים לכיתות הכוננות: מציוד ועד הדרכות כיבוי אש

ניר אלון חיפש דרכים לשיקום עצמי אחרי תשע שעות עם משפחתו בממ"ד בסופה, דניאל בוכן הוא הייטקיסט שעשה עלייה מאוסטרליה ורצה להתנדב ● יחד הם הקימו את Civil Squads of Israel ● ישראל מתגייסת

מוטי שרף / צילום: יהב שרף

היועץ האסטרטגי מוטי שרף הופך לשותף במשרד הפרסום סיטימדיה

שרף ייכנס למשרד שבבעלות דניאל וינר במקום המייסד-שותף שעוזב, ליאור ששון, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים ● במהלך נוסף בענף, עידו מינקובסקי מרחיב את פעילות קבוצת התקשורת בבעלותו ומקים את ג'נסיס - מתחם תוכן ומוזיקה חדש