המשנה למנכ"ל ליאו ברנט עוזב להייטק. מי יחליף אותו?

עמי אלוש, הדמות הקריאטיבית הבולטת במשרד הפרסום ליאו ברנט, עוזב את המשרד לטובת תפקיד בחברת פייבר • סמנכ"ל הקריאייטיב של מאקו, עידן לוי, יחליף אותו

עמי אלוש / צילום: איל יצהר
עמי אלוש / צילום: איל יצהר

ענף ההייטק ממשיך לשאוב אליו בכירים מענף הפרסום: לגלובס נודע כי עמי אלוש, המשנה למנכ"ל והדמות הקריאטיבית הבולטת במשרד הפרסום ליאו ברנט, פורש מתפקידו לטובת תפקיד בחברת פייבר. את מקומו יתפוס עידן לוי, שהיה בחמש השנים האחרונות סמנכ"ל הקריאייטיב של מאקו.

עמי אלוש היה הגיוס המשמעותי הראשון של אדם פולצ'ק, לאחר שמונה למנכ"ל ליאו ברנט כחלק מרה-ארגון בקבוצת פובליסיס ישראל אליה משתייך המשרד. אלוש שימש עד אז כסמנכ"ל דיגיטל במקאן תל אביב וסומן כאחד מהכוחות הקריאטיביים בענף.

תחת ניהולם של פולצ'ק ואלוש הפך ליאו ברנט למשרד המזוהה כבוטיק קריאייטיב, ועבודות שנוצרו בו זכו לבולטות ופרסים. בסוף 2019 הודיע פולצ'ק כי הוא פורש מהמשרד לטובת תפקיד בכיר בהראל. במקומו נכנס לתפקיד אורי גל, שעזב אחרי זמן לא ארוך לטובת מינוי לסמנכ"ל שיווק בפרטנר. לפני חודשים ספורים מונתה אימי עירון למנכ"לית המשרד.

עתה יתבצע שינוי משמעותי נוסף בצמרת המשרד, כשאת מקומו של אלוש יתפוס כאמור עידן לוי, שיכהן בעבר בתפקידי המשנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי במשרדי פרסום. קודם לתפקידו במאקו היה לוי מנהל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי ועבד באדלר-חומסקי ובשלמור אבנון עמיחי.

עידן לוי / צילום: לאל אוטניק
 עידן לוי / צילום: לאל אוטניק

עידן לוי מסר בתגובה: "היה לי כבוד עצום לקחת חלק בניהול קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל. אני מודה בעיקר לאורי רוזן ולאבי ניר, מהם למדתי רבות על מצוינות מקצועיות ואנושיות. אני מתרגש להמשיך הלאה לאתגר הבא. אני שמח לחזור לקבוצת פובליסיס ולמשרד ליאו ברנט הידוע כאחד המשרדים הקריאטיביים בישראל".

*** גילוי מלא: בגרסה הראשונית של כתבה זו נפלה טעות בשם של פייבר. הדבר תוקן