חדש בגלובס: מיטב המאמרים של HBR – מגזין הניהול של הרווארד

מיטב המאמרים ממגזין הניהול של אוניברסיטת הרווארד יפורסמו בגלובס שלוש פעמים בשבוע • עם כותבי המגזין נמנים מומחים בינלאומיים לניהול ולעסקים במגוון תחומים

הרווארד בגלובס
הרווארד בגלובס

אודות מגזין הניהול של הרווארד (HBR)

מגזין הניהול של אוניברסיטת הרווארד יוצא לאור מזה מאה שנה ומאגד מאמרים מבוססי מחקר ונתונים. עם כותביו נמנים מיטב המומחים הבינלאומיים לניהול ולעסקים במגוון תחומים, ובהם מנהיגות, משא ומתן, אסטרטגיה, שיווק, כספים ותפעול. מאמרי Harvard Business Review מתורגמים ומתפרסמים בגלובס שלוש פעמים בשבוע: בימים שני, רביעי וחמישי (מגזין G).

שוק העבודה משתנה בקצב מסחרר מול עינינו ומציב בפני מנהלים אתגרים חדשים: תגמול, העברת ידע ארגוני, ניהול חדשנות ודאטה, שימור עובדים, עבודה היברידית, איזון בית עבודה, חללי משרדים ועוד.

לאור זאת, בשנתיים האחרונות הרחבנו באופן משמעותי את היקף הפרסומים בנושא כדי להשיא את הערך שאנחנו נותנים לקוראי גלובס שנמצאים בתפקידים ניהוליים.

כעת, אנחנו שמחים לספר על קפיצת מדרגה נוספת. מהשבוע נפרסם בגלובס את מיטב המאמרים של מגזין הניהול של אוניברסיטת הרווארד, Harvard Business Review (HBR).

המאמרים יתפרסמו בימי שני, רביעי וחמישי (מוסף G).

HBR יוצא לאור כבר מאה שנה ומאגד מאמרים מבוססי מחקר ונתונים. עם כותביו נמנים מיטב המומחים הבינלאומיים לניהול ולעסקים במגוון תחומים, ובהם מנהיגות, משא ומתן, ניהול מבוסס נתונים, אסטרטגיה, שיווק, כספים ותפעול.

מתוך המאגר הנרחב, נבחר עבור קוראינו את המאמרים הרלוונטיים ביותר, שנכתבו ע"י מומחים מובילים ומבטאים מומחיות חדשנות ודאטה.

פרסום תוכני HBR מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים שבמסגרתו אנו מביאים בתרגום לעברית גם את תוכני העיתון הכלכלי המוביל בעולם - וול סטריט ג’ורנל (WSJ).

קריאה נעימה ומועילה.