עכשיו זה רשמי: אל על תפעיל טיסות למלבורן באוסטרליה, תחדש את תוכניותיה לקו לטוקיו

חברת אל על תחל להפעיל טיסות ישירות למלבורן באוסטרליה, בתנאי שיתאפשר לה לטוס מעל ערב הסעודית • המנכ"לית דינה בן טל-גננסיה מסרה כי אל על תחדש גם את תוכניתה להפעיל טיסה ישירה לטוקיו, וציינה את דבלין כיעד נוסף אליו תפעיל טיסות ישירות כפי שתוכנן לפני פרוץ המגפה

מטוס אל על / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
מטוס אל על / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

חברת התעופה אל על תפעיל טיסות ישירות למלבורן אוסטרליה, זאת בהנחה שיתאפשר לה לטוס בשטח האווירי של ערב הסעודית בטיסה ישירה שתימשך 15 שעות, בדומה לטיסה שמפעילה אל על ללוס אנג'לס - קו שבו היא פועלת ללא תחרות; כך אמרה מנכ"לית אל על, דינה בן טל-גננסיה, בפאנל בו השתתפה בכנס תיירות בגוגל. 

מתלבטים כמה זמן להגיע לפני הטיסה? היזם שפתר לכם את הבעיה
אחרי היעדרות ארוכה, מטוסי ה-777 של אל על חוזרים לאוויר
הטיסות יתקצרו, אך סבלנות עם ההוזלות: ההשלכות של פתיחת שמי ערב הסעודית

עוד בישרה מנכ"לית החברה כי אל על תחדש את תוכניתה להפעיל טיסה ישירה לטוקיו, תוכנית שקודמה לפני הקורונה ונגנזה בעקבות המגפה. גם בקו הזה אל על תפעל לבדה בהפעלה של טיסות ישירות. יעד נוסף שציינה בן טל-גננסיה הוא דבלין, אליו תפעיל החברה טיסות ישירות, כפי שתכננה לפני הקורונה. 

דינה בן טל-גננסיה, מנכ''לית אל על / צילום: רונן דבש
 דינה בן טל-גננסיה, מנכ''לית אל על / צילום: רונן דבש

"נגיע לעולם שבו הכול נעשה באפליקציה" 

עוד אמרה בכנס בן טל-גננסיה כי תוך חמש שנים הצפי הוא ש-80% מהצרכנים שמזמינים טיסות יעשו זאת בערוצים הדיגיטליים. כיום, 35% מזמינים טיסות בהזמנה ישירה באתר או באפליקציה, וביחד עם הזמנות שנעשות בערוצים הדיגיטליים של סוכני הנסיעות, מדובר ב-50%.

מנכ"לית אל על התייחסה לחשיבות של התאמה אישית שמתחדדת בעולמות הדיגיטל בגל הזירות הצרכניות: "נדע לזהות מה הגולש אוהב, איזה סוג חופשה הוא רוצה, וכך כשהוא ייכנס לאתר, הוא יקבל הצעה המותאמת לרצונות שלו. בעולמות הקרוזים מי שסיים חופשה כבר מזמין את ההפלגה הבאה שלו, ןכך אנחנו רוצים שיהיה גם בתעופה. המערכות מתעדכנות על-פי זה".

בן טל-גננסיה, שנכנסה לתפקידה לפני כחודשיים (כשהיא עם ותק של 14 שנים בחברה), סיפרה כי "אחת הפגישות הראשונות שעשינו היו עם המפתחים הדיגיטליים שלנו במדריד, כדי לוודא שהם עוקבים אחר כל הטרנספורמציה הדיגיטלית. נגיע לעולם שבו הכול נעשה באפליקציה - כולל עדכון על הבורדינג, איפה הכבודה וגם הודעות על שדרוג במחלקת הטיסה".