שווי הנקודות יוכפל פי 50, התוקף יוארך: אל על משיקה תוכנית נוסע מתמיד חדשה

לראשונה, התוכנית תפעל כפי שפועלות תוכניות דומות של חברות תעופה מתחרות ברחבי העולם • בין היתר, לקוחות פעילים יוכלו ליהנות מתוקף בלתי מוגבל של נקודות, שיותאמו למספר המיילים שחבר המועדון טס • המנכ"ל רונן גלפרין: "התוכנית החדשה מציבה אותה בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם"

רונן גלפרין, מנכ''ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על / צילום: איל יצהר
רונן גלפרין, מנכ''ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על / צילום: איל יצהר

חברת אל על השיקה היום (ה') תוכנית נוסע מתמיד חדשה, שלראשונה תפעל כפי שפועלות תוכניות דומות של חברות תעופה מתחרות ברחבי העולם. בין היתר, לקוחות פעילים יוכלו ליהנות מתוקף בלתי מוגבל של נקודות, שיותאמו למספר המיילים שחבר המועדון טס. על-פי אל על, במועדון הנוסע המתמיד שלה חברים יותר מ-2.5 מיליון חברים. 

מנכ"ל ישראייר: התחרות שלנו - מול החברות האירופיות 
"היינו תלויים בין שמיים וארץ": באל על חוגגים חזרה לרווח וביטול "עסק חי" 

עד השינוי הנוכחי, תוקף הנקודות שהלקוחות היו אוספים היה לשלוש שנים בלבד. במסגרת התוכנית החדשה כל נקודה שנצברת תהיה תקפה ל-18 חודשים, כאשר תוקף הנקודות יוארך אוטומטית ב-18 חודשים נוספים כל פעם שחבר מועדון יצבור לפחות נקודה אחת מטיסה או יבצע עסקות בשווי של לפחות 5,000 שקל בחודש בכרטיס האשראי פליי קארד. בנוסף, ערך הנקודות יוכפל פי 50, כך שכל נקודה בתוכנית הנוכחית שווה ל-50 נקודות בתוכנית החדשה.

השיטה החדשה תאפשר ללקוחות להשתמש גם במטבע חדש שהחברה תשיק - יהלומים. לקוחות המועדון יוכלו לצבור את "היהלומים" במקביל לנקודות ולהשתמש בהם על-מנת להתקדם במעמד וכן על-מנת לשדרג את מקומות הישיבה והטבות נוספות.

שינוי משמעותי נוסף הוא שחברי המועדון יוכלו לרכוש כרטיסים תוך שימוש בנקודות בלבד, ללא תוספת מזומן, כפי שהיה נהוג עד כה. עם זאת, כן ייגבה תשלום עבור רכיב המסים בעלות הכוללת של הכרטיס.

"תוכנית הנאמנות החדשה שאנו משיקים מציבה אותה בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם", אמר רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד. "התוכנית מיטיבה עם הלקוחות הפעילים והנאמנים שלנו ונותנת להם הרבה יותר כמו תוקף נקודות ללא הגבלה, מדיניות שדרוגים רחבה יותר, מימוש קל יותר של נקודות והתקדמות מהירה יותר למעמד הבא. אל על והמועדון הוכיחו כי עוצמת המותג גבוהה, והביקושים למועדון הולכים וגדלים, כאשר הבעת אמון עסקית לצד נאמנות הלקוחות באה לידי ביטוי גם מצד כניסת הפניקס כשותפה במועדון".