אבי משולם מונה לעורך הראשי של ידיעות אחרונות ו-Ynet

אבי משולם היה מנכ"ל רדיו תל אביב בעשור האחרון והוא מסיים בימים אלו את תפקידו • עורך ידיעות אחרונות נטע ליבנה ועורך Ynet גידו רן ימשיכו בתפקידם • מינויו של משולם נועד להוביל לאיחוד מערכות מלא בין העיתון לאתר

אבי משולם - לשעבר עורך וואלה ומעריב וכיום מנכ''ל רדיו תל אביב / צילום: אריק סולטן
אבי משולם - לשעבר עורך וואלה ומעריב וכיום מנכ''ל רדיו תל אביב / צילום: אריק סולטן

מינוי בכירים נוסף בידיעות אחרונות: אבי משולם מונה לתפקיד העורך הראשי של ידיעות אחרונות ו- Ynet, כך לפי הודעה רשמית מטעם ידיעות אחרונות שנשלח לעובדים. המינוי של משולם, כך לפי ההודעה נועד להוביל לאיחוד מערכות מלא בין העיתון לאתר. להבדיל מפרסומים קודמים, עורך ידיעות אחרונות נטע ליבנה ממשיך בתפקידו, לצד עורך Ynet גידו רן.

ההערכות בשוק הן שהסיכוי שנטע לבנה, עורך העיתון, יישאר בקבוצת ידיעות בסופו של דבר הוא לא גבוה.

הצופים נוטשים את מהדורות החדשות. מי מהערוצים בסכנה? | בדיקת גלובס 
הכתב המדיני של גלובס דני זקן מונה לממלא מקום מפקד גלי צה"ל 
קצב העלייה החודשי של שכר הדירה הוא הגבוה מאז 2010 | ניתוח

לפי גורמים רבים הבקיאים בפרטים, משולם וידיעות אחרונות מנהלים מגעים תקופה ממושכת, אך למשך כל התקופה הזו עדיין לא חתמו. באחרונה דווח על לא מעט שינויים בתפקידי המערכת: דרור עמיר, שהיה עורך אתר Ynet, עזב את תפקידו ובמקומו מונה סגנו, גידו רן. עמיר מונה לתפקיד ניהולי אחר בקבוצה, מנהל המוצר של Ynet.

בשנת 2021 התקיים מהלך איחוד מערכות בעיתון, מערכות החדשות אוחדו ובראשן מונה ניר (שוקו) כהן. למעט העיתון כלכליסט שפועל בצורה עצמאית וצפוי להישאר כך, בידיעות אחרונות ישנן שתי מערכות מרכזיות שפועלות בנפרד: העיתון עצמו, שבראשו עומד נטע ליבנה, ואתר Ynet, שעומד בראשו גידו רן. מעל שניהם כעת נמצא משולם.

משולם היה מנכ"ל רדיו תל אביב בעשור האחרון

משולם, בן 46, שירת בגלי צה"ל ובעברו היה העורך של אתר וואלה. בסוף שנת 2010 הוא מונה לתפקיד עורך עיתון "מעריב". בעשור האחרון היה מנכ"ל רדיו תל אביב, והוא סיים בימים אלו את תפקידו שם. דירקטוריון רדיו תל אביב כבר מצא מחליפה למשולם - קרן גונן, מי שהייתה סמנכ"לית שיווק ומכירות בגלי צה"ל בעשור האחרון.

אבי משולם מסר בהודעה: "אני מצפה לעבוד לצד הכותבים, העורכים וכל הצוות המקצועי והאיכותי של קבוצת ידיעות אחרונות".

בתקופת ניהולו ברדיו תל אביב, משולם העביר את התחנה התאמות ושינויים לעידן הנוכחי ומיצב את תחנת הרדיו במעמד גבוה - עם טאלנטים מהציבוריות הישראלית. את רוב הטאלנטים בתחנה ליהק משולם בעצמו. אחד ההישגים עליהם חתום משולם ביחס לתחנה הוא שמדובר בתחנה רווחית, עם מפרסמים שהם טלוויזיוניים יותר באופיים מאשר רדיופוניים. רדיו תל אביב הוא לא התחנה הכי מואזנת בישראל במונחי סקר TGI, אבל בזכות דמויות מוכרות וההשקעה בחטיבת הפודקאסטים, קהל היעד הרחב נמדד במספרי דיגיטל גבוהים במיוחד.