בורסות עולם | סיקור שוטף

וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת; מחירי הנפט ירדו בחדות

הנאסד"ק ירד בכ-0.1% • הדאקס עלה בכ-0.25% • מחירי הנפט מסוג אמריקאי ומסוג ברנט צנחו במעל 4% • מטבעות הקריפטו נסחרים בעליות • תשואות האג"ח בארה"ב נסחרו בירידות

וול סטריט / צילום: Shutterstock
וול סטריט / צילום: Shutterstock
 

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

23:10

וול סטריט נסגרה היום במגמה מעורבת: הנאסד"ק וה-S&P 500 ננעלו בעלייה של כ-0.1%, בעוד הדאו ג'ונס ירד בכ-0.1%.

המניות שבלטו במסחר היום: סונוס שהשיקה מוצר חדש, וולמארט  שפרסמה דוחות טובים אך תחזית מאכזבת, פאלו אלטו  שפרסמה תוצאות מעורבות ובסך הכל מדאיגות, סיסקו  שאכזבה ועליבאבא , שביטלה את ההנפקה המיועדת לעסקי הענן שלה.

אגרות החוב בארה"ב מוסיפות לרדת, כאשר תשואת אג"ח הממשלה ל-30 שנה ירדה ל-4.622% והתשואה לעשר שנים ירדה בתשע נקודות ל4.455%.

הנפט האמריקאי ירד ב-4.6% לכ-73 דולר, בדומה לנפט הגולמי ברנט 77.6 דולר לחבית.

22:10

המדדים בוול סטריט נסחרים ללא שינוי כמעט עם נטייה לירידה - מדדי הנאסד"ק וה-S&P 500 נעים סביב האפס, בעוד הדאו ג'ונס יורד בכ-0.3%.

בשוק נשמעים קולות שאומרים שהראלי האחרון בשווקים, שנבע בעיקר מנתוני האינפלציה החלשים היה מוגזם ומוקדם מידי, זאת בהינתן שהצריכה הפרטית, כפי שבאה לידי ביטוי בדוחות הטובים של טרגט אתמול, עדיין חזקה. דניאל איווסין (Daniel Ivascyn), בכיר בפימקו מזהיר מ"התלהבות יתר" בקשר להורדת הריבית ומציין כי "בעיית האינפלציה עדיין רחוקה מפתרון".

ג'נרל אלקטריק  נסחרת ב-118.5 דולר ועוקפת שיא של כמעט שש שנים.
עליבאבא  הסינית היא כנראה קורבן למלחמה הטכנולוגית המתעצמת והולכת בין סין לארה"ב; החברה נאלצה לבטל את ההנפקה בת ה-11 מיליארד דולר לעסקי הענן שלה, והמשקיעים מצדם הורידו כ-10% משוויה, הנפילה הגדולה ביותר מזה יותר משנה.

הנפט האמריקאי (WTI) משיל כ-5% וקצת מתחת ל-73 דולר לחבית, רמתו הנמוכה ביותר מזה כארבעה חודשים.

21:35

מגמה שלילית בוול סטריט: מדדי הנאסד"ק וה-S&P 500 יורדים קלות בכ-0.1%, בעוד הדאו ג'ונס נסוג בכ-0.4%.

וולמארט  יורדת ב-8% וקמעונאית נוספת, פוט לוקר  יורדת בכ-6%. מייסיס , לעומתן, עולה ב-5.4% לאחר דוחות טובים.

טסלה  משילה 4.3%. היום לא מזהיר אף לעוד מניות מכוניות חשמליות, הסיניות לי וניאו  יורדות ב-4.8% ו-8.9%, בהתאמה.

פאלו אלטו , חברת הסייבר מקליפורניה שהוקמה על ידי הישראלי ניר צוק, משילה כ-6%. החברה שהציגה דוחות טובים וצפי מאכזב יורדת, אך מקבלת המלצה מאופנהיימר.
באופנהיימר מאמינים בחברה - "למרות החולשה ב-billings והורדת תחזיות קלה, אנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל הצמיחה ארוך הטווח, ורואים את פאלו אלטו בתור מובילת שוק הסייבר המחזקת את מעמדה התחרותי, לאור מגוון פתרונות רחב ויתרונותיה הטכנולוגיים והשיווקיים".

באופנהיימר צופים המשך צמיחה דו־ספרתית, במקביל לשיפור הרווחיות, ומשמרים את המלצת Outperform על המנייה, עם מחיר יעד של 310 דולר (לעומת 242 כעת) המבוסס על מכפיל 12 לתחזית הכנסות 2024 הפיסקלית, ברף העליון של חברות הסייבר לאור צמיחה גבוהה ורווחיות יוצאת דופן, ומכפיל תזרים מזומנים חופשי של 28 לשנת 2025.

הנפט מתאושש מעט לאחר שכבר נסחר ב-72.1 דולר לחבית ונסחר עתה ב-72.8 דולר. מניות הנפט בירידה: אקסון מובייל , שברון  ושל בירידות של עד 1.7%.

20:20

מגמה שלילית בוול סטריט: הנאסד"ק יורד בכ-0.1%, ה-S&P 500 יורד בשיעור דומה והדאו ג'ונס מאבד כ-0.3%. חוסר הכיוון המשמעותי הזה בא לידי ביטוי גם במדד הפחד (VIX) שיורד בכ-0.5%.

מניות הטכנולוגיה הגדולות מראות זאת כבר תקופה ארוכה חוסן - אלפאבית (גוגל)  עולה בכ-1.5%, אפל  ומיקרוסופט  ב-1% וב-1.5%, בהתאמה; מטא (פייסבוק)  ואמזון  יורדות ב-0.3 וב-0.2%, בהתאמה. אינטל  (בעקבות המלצה) מוסיפה כ-5.6% לערכה.

רוב הבנקים הגדולים נסחרים בירידות קלות - בנק אוף אמריקה  יורד ב-0.7%, סיטיגרופ  יורדת בכ-0.1%, גולדמן סאקס  יורד ב-0.6%, ג’יי.פי.מורגן , לעומתם, עולה בכ-0.5%.

תזוזות מרשימות נרשמות אצל סונוס שמוסיפה 17% לערכה. זה קורה לאחר שאתמול הודיע מנכ"ל החברה על השקת מוצר חדש ולא מסר מהו המוצר. היום (ה') בבלומברג התפרסם שהמוצר החדש הוא אוזניות חדשות שהחברה עמלה עליהם ארבע שנים. מחזור המסחר במניה הוא פי ארבעה מהממוצע. פאלו אלטו  יורדת ב-5.6% ובמחזור גבוה. תנודתיות עזה נרשמת גם אצל סיסקו , עליבאבא  ו-וולמארט .
אגרות החוב מוסיפות לרדת, אג"ח הממשלה לשלושים שנה ולעשר שנים יורדות ב-7 וב-9 נקודות בסיס בהתאמה.

הנפט האמריקאי נסחר עתה בכ-72.6 דולר ומשלים ירידה של 23% מאז אוקטובר. מה שהמשקיעים רואים, לפי הוול סטריט ג’ורנל, זה סימנים להחלשות הביקוש והמלאים שהוצגו אתמול בארה"ב והיו פי ארבעה ממה שהאנליסטים ציפו.

18:45

מגמה שלילית בוול סטריט: מדדי הנאסד"ק והדאו ג'ונס נסוגים שניהם בכ-0.3%, בעוד מדד ה-S&P 500 יורד בכ-0.2%.

אירופה ננעלה במגמה מעורבת - הדאקס עלה בכ-0.25%, אך הקאק והפוטסי הבריטי ירדו בכ-0.5% ובכ-1%, בהתאמה.

תשואות אגרות החוב הממשלתיות ביבשת יורדות אף הן בהמשך לירידות התשואות בארה"ב. תשואות האג"ח לעשר שנים יורדות בשיעורים של עד 1%, הן בגרמניה, בצרפת ובבריטניה.

וולמארט  אחראית במידת מה על התקררות השווקים. הקמעונאית הגדולה במדינה דיווחה לפני כמה שעות על הכנסות רווח של 453 מיליון דולר, שיפור אמנם, אך באותה נשימה פרסם אזהרה לגבי "מצב הצרכנות" לקראת החגים - המניה, בעקבות זאת נופלת ב-7.3%.

ג’ון דיוויד רייני, מנהל הכספים של החברה, סיפר ל-CNBC שהוא "מרוצה" מהרווחים, אבל לאחרונה הוא מבחין ב"מגמות שונות", שקשורות אולי למזג אוויר או לעניינים כלכליים. כך או כך, "הצרכן הופך ליותר מחושב ברכישות שלו, קונה יותר מה שהוא צריך, ופחות מה שהוא רוצה".

נייס  עולה בכ-10% בעקבות דיווח על רווח של 151 מיליון דולר ברבעון השלישי ואף העלאת התחזיות לשנה כולה. בולטות נוספות - סיסקו  משילה 12%, עליבאבא  יורדת ב-9%, מייסיס  עולה ב-7.6%. פלאג פאוור  יורדת ב-8.5% לאחר שסיטיבנק הוריד את המלצתה. הבנק עדכן את מחיר המטרה ל-5 דולר וזאת מ-12.5 דולר.

הריבית על המשכנתאות בארה"ב העיבה על הקבלנים במדינה, לפי "מדד הסנטימנט של הקבלנים" שפרסם האיגוד הארצי של הקבלנים (NAHB). הסנטימנט בירידה ועומד על המדד הכי נמוך שלו מאז סוף 2022, מה גם שזה החודש השלישי ברציפות שזה נמצא בירידה. ועדיין, המדד נמדד לפני פרסום הירידה באינפלציה ביום שלישי האחרון.

כאמור, תשואות האג"ח האמריקאיות יורדות לאחר שנתוני התעסוקה הראו מוקדם יותר שמספר הבקשות לדמי אבטלה קפצו בשבוע שעבר לרמתם הגבוהה ביותר בשלושת החודשים האחרונים. אג"ח מדינה לעשר שנים נסחרת בתשואה של 4.44 וירידה של כשני אחוזים.

בשוק הפורקס העולמי, בשעה זו הדולר נחלש מול המטבעות המובילים, האירו נסחר מעל 1.085.

נמשכות הירידות בנפט - הנפט האמריקאי (WTI) רושם ירידה של 4.1% ונסחר בכ-73.5 דולר לחבית, הנפט הגולמי ברנט נסחר בכ-78 דולר.

17:40

המסחר בוול סטריט עובר לירידות: מדד הנאסד"ק יורד בכ-0.2%, הדאו ג'ונס משיל מערכו כ-0.2% וה-S&P 500 נסחר ביציבות.

נמשכת המגמה המעורבת באירופה: מדד הדאקס עולה בכ-0.4%, הקאק יורד בכ-0.3% והפוטסי מאבד כ-0.8%.

אפל , מיקרוסופט  ואלפאבית (גוגל)  עולות בכ-1.5% כל אחת, אינטל  עולה ב-4%, לאחר שקיבלה המלצת קנייה.

סיסקו  נופלת ב-11% לאחר שפרסמה דוחות מאכזבים. מייסיס  עולה בכ-8% לאחר דוחות טובים. וולמארט  משילה 7%, כאשר על ההכנסות שעלו על המצופה מעיבה התחזית הקודרת שפרסמה החברה. נייס , שפרסמה דוחות טובים מהצפוי, עולה בכ-10% בדומה למייסיס ומאותה סיבה.

הנפט בירידות חדות בעקבות העלייה בתפוקה בארה"ב אל מול הביקוש היורד ודעיכת הדאגה מקשיי האספקה (לפי בלומברג). הנפט האמריקה נסחר כעת בירידה של יותר מ-3% וב-73.6 דולר לחבית, הנפט הגולמי ברנט נסחר ב-78.1 דולר לחבית.

17:05

עליות קלות בוול סטריט: מדדי הנאסד"ק וה-S&P מתקדמים שניהם בכ-0.1%, בעוד הדאו ג'ונס נסחר ביציבות.

מגמה מעורבת באירופה: מדד הדאקס עולה בכ-0.6%, הקאק יורד בכ-0.3% והפוטסי מאבד מערכו כ-0.8%.

מחירי הנפט צונחים: נפט מסוג אמריקאי יורד בכ-3.9% ומחיר חבית עומד על כ-73.5 דולר, בעוד נפט מסוג ברנט יורד בכ-3.8% ומחיר חבית עומד על כ-78 דולר.

מלאי הנפט הגולמי בארה"ב עלה ב-3.6 מיליון חביות בשבוע שעבר, כאשר הפקתו נותרה ללא שינוי בשיא של 13.2 מיליון חביות ליום. 

16:35

פתיחה שלילית בוול סטריט: מדדי הנאסד"ק והדאו ג'ונס נסוגים שניהם בכ-0.2%, בעוד ה-S&P 500 נסחר ביציבות.

בורסות אירופה ממשיכות להיסחר במגמה מעורבת: הדאקס עולה בכ-0.5%, הפוטסי רושם ירידה של כ-0.8% והקאק נסוג בכ-0.3%.

מניות שמרכזות עניין לאחר הדוחות - וולמארט , מייסיס  פאלו אלטו נטוורקס , עליבאבא  וסיסקו . אפלייד מטריאלס  תדווח אחרי סיום המסחר.

מספר דורשי העבודה החדשים בארה"ב עלה ב-13 אלף ל-231 אלף לעומת השבוע שעבר, המספר הגבוה ביותר זה שלושה חודשים. בסך הכל, יש בארה"ב 1.87 מיליון מובטלים, ב-32 אלף יותר מהשבוע שהסתיים ברביעי בנובמבר והכי הרבה מאז מרץ. יש שיראו בנתון הזה כמעיד על "התקררות שוק העבודה", שמעודד הן את המשקיעים והן את הפדרל ריזרב שמנסה להוריד את האינפלציה ל-2%.

ירידות חדות במחירי הנפט: נפט מסוג אמריקאי יורד בכ-3.1% ומחיר חבית עומד על כ-74.3 דולר, בעוד נפט מסוג ברנט יורד בכ-3% ומחירו עומד על כ-78.8 דולר.

ביקושים ערים נרשמים לאג"ח המדינה ותשואות האג"ח יורדות - האג"ח ל-30 יורד ב-6 נקודות בסיס ל-4.65%, בעוד תשואת האג"ח לעשר שנים יורדת ב-7 נקודות בסיס עד כדי 4.471%. תשואת האג"ח לשנתיים יורדת גם היא בכ-8 נקודות בסיס לרמה של כ-4.84%.

15:45

אירופה במגמה מעורבת - הדאקס הגרמני עולה בכ-0.5%, הקאק והפוטסי יורדים ב-0.3% וב-0.5%, בהתאמה. סימנס עולה ב-5.6% (דוחות טובים מהצפוי) וברברי, מותג אופנת העילית הבריטי יורד ב-9.2%, לאחר שפרסם אזהרת רווח לסוף השנה.

בוול סטריט, החוזים העתידיים מצביעים על כך שהאוטופיה שהשתררה מיום שלישי אחר הצהריים מתפוגגת בינתיים - הנאסד"ק יורד ב-0.3%, הדאו ג'ונס יורד ב-0.17% וה-S&P500 יורד ב-0.15%. לפני כמה דקות, התפרסם מספר המובטלים בארה"ב - יש 1.856 מיליון מובטלים, יותר מהצפוי, מה שעשוי להיות סימן מעודד דווקא למשקיעים.

וולמארט  שוב הציגה תוצאות טובות עוד בטרם עונת החגים ובזכות מחיריה הנמוכים, שקסמו לצרכנים שמחפשים "מבצעים" לנוכח הסביבה הכלכלית הקשה. החברה הרוויחה ברבעון הזה 453 מיליארד דולר או 17 סנט למניה, כאשר הרווח המתואם עמד על 1.53 דולר למניה. את המשקיעים זה לא מספיק מרשים והמניה נופלת ב-6% בטרום המסחר. מייסי'ס , לעומתה, עולה בטרום המסחר ב-7.8%, לאחר הדוחות הטובים שפרסמה לפני שעה קלה.

פאלו אלטו נטוורקס  יורדת ב-6.7% בטרום המסחר. למרות ביצועיה הטובים ברבעון הזה, התחזית הקודרת שלה להמשך השנה מפילה את המניה. עליבאבא יורדת ב-7.7% בטרום המסחר לאחר דוחות מאכזבים. סיסקו  משילה 10% בטרום המסחר, אתמול בלילה פרסמה החברה תחזית קודרת לגבי ההוצאה התאגידית על טכנולוגיה.

אפלייד מטריאלס  תפרסם את דוחותיה לרבעון אחרי הסגירה.

הנפט נסחר בירידות קלות - הנפט האמריקאי נסחר בירידה של כ-0.5% ומחיר חבית עומד על כ-76.6 דולר, בעוד הנפט הגולמי ברנט נסחר בירידה דומה ומחיר חבית עומד על כ-81.12 דולר.

13:15

נמשכת המגמה המעורבת באירופה. הדאקס עולה כעת ב-0.4%, בעוד הפוטסי מאבד 0.5% והקאק יורד בבכ-0.4%.

בחוזים על וול סטריט נרשמות ירידות קלות של עד 0.2% במדד הנאסד"ק.

דוחות: חברת התוכנה נייס עוקפת את הצפי ומספקת תחזית טובה גם לשנה הנוכחית ובעצם לרבעון הרביעי. ברבעון השלישי החברה רשמה רווח נקי מתואם של 2.27 דולר למניה על הכנסות של 601.3 מיליון דולר. מדובר על עלייה של 18% בשורה התחתונה.

החברה עקפה את צפי האנליסטים שניבאו לה רווח מתואם של 2.15 דולר למניה על הכנסות של 595.5 מיליון דולר. מניית החברה עולה במסחר המוקדם על וול סטריט ב-4%.

נייס מעלה את התחזית השנתית וצופה רווח מתואם של 8.58 דולר עד 8.78 דולר, עלייה של 14% ומעל קונצנזוס האנליסטים ל-8.52 דולר. בשורת ההכנסות החברה צופה 2.359 מיליארד דולר עד 2.379 מיליארד דולר, עליה של 9% ומעל הצפי בשוק ל-2.36 מיליארד דולר.

בתחזית ראשונה לשנת 2024 נייס מעריכה גידול של לפחות 18% בהכנסות ענן לשנת 2024 מול אשתקד, בנטרול רכישת LiveVox, שצפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2024. על בסיס שנה שלמה לשנת 2024, LiveVox צפויה לתרום כ-142 מיליון דולר הכנסות. נייס גם צופה שה-EBITDA לשנת 2024 יהיה קרוב ל-900 מיליון דולר כולל סינרגיות מ-LiveVox, ושיחצה את רף המיליארד דולר בשנת 2025.

חברת התוכנה אלוט  ממשיכה לאכזב ונופלת ב-11% בטרום מסחר. המנייה שכבר איבדה יותר מ-90% מאז השיא בשנת 2021 ו-60% רק בשנה האחרונה, פספסה את צפי האנליסטים וגם התחזית לרבעון הבא חלשה. החברה הפסידה ברבעון השלישי 28 סנט למניה על הכנסות של 22.6 מיליון דולר, כשהאנליסטים ציפו להפסד של 27 סנט למניה על הכנסות של 23.1 מיליון דולר. בתחזית לרבעון הרביעי החברה צופה הכנסות של 20 עד 25 מיליון דולר, כאשר גם הקצה העליון של החברה הוא מתחת צפי האנליסטים להכנסות של 28.1 מיליון דולר. אלוט גם צופה תזרים מזומנים שלילי של 5 עד 12 מיליון דולר ברבעון הרביעי.

11:45

נמשכת המגמה המעורבת באירופה. הדאקס עולה כעת ב-0.4%, בעוד הפוטסי נחלש ב-0.4% והקאק יורד בבכ-0.3%.

דוחות: מניית  סימנס  הגרמנית מטפסת ב-6% לאחר שפרסמה דוחות חיוביים. סימנס היא החברה הגדולה ביותר בעולם בתחום ההנדסה והיא מתמחה בייצור פתרונות תחבורה, מוצרי חשמל ביתיים וציוד רפואי. בדוחות שפירסמה החברה, היא רשמה עלייה של 10% בהכנסות, שעמדו על כ-23.2 מיליארד דולר, ועקפה את צפי האנליסטים.

החברה פרסמה תחזית לשנה הקרובה, בה היא צופה עלייה של 4-8% במחירות, תחזית נמוכה לעומת העלייה ב-11% שנרשמה בשנה הפיסקלית של החברה שהסתיימה בספטמבר.

הרווח הנקי של החברה עמד על 1.9 מיליארד דולר הרבעון, ו-8.5 מיליארד במהלך השנה הפיסקלית. 

האטה בסקטור מותגי היוקרה: מניית  ברברי  נופלת ב-8%, לואי ויטון  מאבדת 1.6%.

10:30

בורסות אירופה נפתחו במגמה מעורבת. הדאקס עולה כעת ב-0.5%, בעוד הפוטסי והקאק נחלשים בכ-0.1% כל אחד. 

בורסות אסיה ננעלו בירידות. ההנג סנג איבד 1.4%, מדד שנגחאי נחלש ב-0.7% ומדד שנזן ירד ב-1.2%. 

בארה"ב נרשמות ירידות קלות בחוזים העתידיים יל וול סטריט.

דוחות: אמש לאחר המסחר בוול סטריט דיווחה ענקית התקשורת סיסקו על הנתונים הכספיים של הרבעון השלישי. סיסקו הזהירה מהאטה בביקוש לציוד הרשת שלה, הורידה תחזיות וצללה ב-11% במסחר המאוחר בוול סטריט. הדוחות לרבעון שהסתיים היו מעל הציפיות אבל החברה הורידה את התחזיות לשנה כולה ובכך פספסה את צפי האנליסטים.

ברבעון שהסתיים החברה רשמה רווח מתואם של 1.11 דולר למניה, על הכנסות של 14.67 מיליארד דולר, מעל הצפי ל-1.03 דולר למניה על הכנסות של 14.63 מיליארד דולר. 

החברה צופה הכנסה שנתית בטווח של 53.8 עד 55 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת ל-57 עד 58.2 מיליארד דולר. בשורה התחתונה החברה צופה רווח מתואם של 3.9 דולר למניה, מתחת הצפי ל-4.05 דולר למניה. גם ברבעון הקרוב החברה צופה הכנסות של 12.6 עד 12.8 מיליארד דולר, הרבה מתחת הצפי ל-14.2 מיליארד דולר. גם השורה התחתונה החברה צופה לרווח מתואם של 83 סנט למניה, הרבה מתחת הצפי ל-99 סנט למניה.

נקודת האור מבחינת החברה היא התקווה שלה שתהיה "חזרה לצמיחה במחיצת השניה הפיסקאלית", כך על פי סמנכ"ל הכספים סקוט הרן.

בנוסף, חברת האבטחה פאלו אלטו  של ניר צוק פרסמה דוחות שעקפו את צפי השוק, אבל נפלה במסחר המאוחר ב-5.7%. ברבעון האחרון החברה רשמה רווח מתואם של 1.38 דולר למניה על הכנסות של 1.9 מיליארד דולר, מעל הצפי לרווח של 1.16 דולר למניה על הכנסות של 1.82 מיליארד דולר.

החברה הורידה את התחזית שלה לגבייה מהלקוחות לטווח של 2.34 עד 2.39 מיליארד דולר, מתחת הצפי ל-2.43 מיליארד דולר. מדובר על מדד שהוא מעין תחזית להכנסות בהמשך. החברה הורידה את תחזית הגבייה השנתית ל-10.75 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 10.95 מיליארד דולר. האנליסטים ציפו ל-10.96 מיליארד דולר.

הצמיחה תאט ל-19% לעומת 25% בתחזית הקודמת. בתחזית לרבעון הקרוב החברה צופה הכנסות של 1.955 עד 1.985 מיליארד דולר ורווח מתואם של 1.3 דולר למניה. החברה מפספסת בשורה העליונה את התחזית ל-1.97 מיליארד דולר אבל עוקפת בשורה התחתונה את הצפי ל-1.25 דולר למניה.

8:45

מגמה שלילית באסיה. ההנג סנג מאבד 1.1%, מדד שנגחאי נחלש ב-0.7% ומדד שנזן יורד ב-1%. מדד הניקיי ננעל בירידה קלה של 0.3%, הקוספי ננעל ללא שינוי.

מניית שיאומי נופלת ב-6%, לנובו נחלשת ב-2.7%, עליבאבא יורדת ב-2%, בנק HSBC מאבד 0.7%. בניגוד למגמה הכללית בשווקים, מניית הרכב החשמלי BYD עולה ב-0.3%, וביידו מוסיפה 0.4%.

אמש ננעל המסחר בוול סטריט בעליות: דאו ג'ונס הוסיף 0.5%, S&P 500 עלה ב-0.2% והנאסד"ק טיפס ב-0.1%.

החוזים העתידיים על וול סטריט נסחרים בירידות קלות של עד 0.2%. בין החברות שיפרסמו דוחות היום: מייסי'ס ו-וולמארט לפני תחילת המסחר, וגאפ אחרי סיום המסחר הלילה בניו יורק.

תשואת אג"ח ארה"ב לעשר שנים יורדת ב-4 נקודות בסיס לרמה של של 4.50%, תשואת האג"ח לשנתיים נחלשת ב-2 נקודות ל-4.89%.

סחורות: החוזים על הנפט האמריקאי יורדים לאחר פרסום מלאי הנפט הגולמי בארה"ב. מלאי הנפט עלה בשבוע שעבר ב-3.6 מיליון חביות ל-421.9 מיליון חביות. נסחר ב-78.2 דולר והנפט מסוג ברנט נסחר ב-82.8 דולר לחבית. העלייה עקפה את התחזיות בשוק שעמדו על הוספה של 1.8 מיליון חביות. החוזים על נפט אמריקאי נחלשים כעת ב-0.7% לרמה של 76.1 דולרים, ומחיר נפט מסוג ברנט יורד ב-0.6% ועומד על 80.6 דולר לחבית.

הזהב עולה מעט במסחר באסיה ומסמן עליה כבר ארבעה ימים ברציפות, הוא נסחר בסביבות ה-1,967 דולר.

קריפטו: מטבעות הקריפטו נסחרים בעליות: הביטקוין עולה ב-5.2% ונסחר ב-37.48 אלף דולר, האת'ריום מוסיף 3.8% ונסחר ב-2,057 דולר למטבע.