יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו • במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו
יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

שלוש שנים וחצי לאחר הקמת סוכנות הדיגיטל ארלו, בראובני־פרידן ממנים לה מנכ"ל משותף, יניב פרטוש - שיכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו. 

תקציב הפרסום של חברת התרופות כצט יטופל ביהושע TBWA
מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בין לקוחות ארלו נמנים קבוצת סמל"ת, בנק מזרחי טפחות, ביוטי קליניק, רב־בריח ואלטמן, ובשנה האחרונה הצטרפו גם תדיראן, ישראייר, בי קיור לייזר, סנו, אפליקציית MOVE ואוניברסיטת חיפה. 

פרטוש, 40, החל את הקריירה המקצועית בארה"ב, שם הקים וניהל חברה שסיפקה שירותי דיגיטל לעסקים. עם שובו לארץ הצטרף לסוכנות הדיגיטל GO מקבוצת אדלר־חומסקי ושימש שם כסמנכ"ל לקוחות. ב־2020 הוא מונה למשנה למנכ"ל בארלו דיגיטל, וכעת כאמור הוא הופך למנכ"ל משותף.

לדברי פרטוש, "עולם הדיגיטל משתנה בקצב מהיר, והצעת הערך של ארלו הולכת ונהיית יותר ויותר רלוונטית. יכולות הקריאייטיב והאסטרטגיה הייחודיות שלנו, לצד המומחיות במדיה ובדאטה, מעניקות לנו יתרון תחרותי, במיוחד בתקופה הזו".

"יניב הוא מאנשי הדיגיטל המבריקים והמוכשרים בישראל", אומר חורש. "בחרתי למנות מנכ"ל משותף כדי להביא את הצעת הערך שלנו משולבת - הוא מביא את המדיה והאנליזה, ואני את הקריאייטיב ואסטרטגיה. אחד ועוד אחד שווה שלוש".

במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בארלו: קארן שיף מונתה לסמנכ"לית, גיא גולד מונה לסמנכ"ל תוכן וסושיאל, אורן נחום ועדי גבאי מונו למנהלי מחלקת המדיה, ועדי טרגובניק למנהל מחלקת הקריאייטיב הדיגיטלי.