תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב הפרסום של חברת כרטיסי האשראי ישראכרט יטופל במשרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף התקציב עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה, וב-12 השנים האחרונות הוא טופל בקבוצת פובליסיס על-ידי משרד הפרסום ליאו ברנט. ניהול המדיה יישאר בפובליסיס מדיה, ו-k logic יישאר משרד הדיגיטל. 

בלעדי | משרד הפרסום ראובני-פרידן ממנה מנכ"לים חדשים: שירי הייסר ואסף גריס
הסכסוך שמסעיר את עולם המדיה, והפרסומות שירדו מערוץ רשת 13

לראובני-פרידן יש ניסיון בתחום הפיננסים, כמי שמטפלים בבנק מזרחי טפחות זה 18 שנים. תקציבים נוספים המטופלים במשרד הם אופטיקנה, מחלבות גד, עוף טוב, רב-בריח, AIG וישראייר.

השבוע דיווחנו על שינוי ארגוני בראובני-פרידן, שבמסגרתו ניב חורש וזיו קורן הפכו למנכ"לי הקבוצה, ואילו שירי הייסר ואסף גריס מונו למנכ"לי משרד הפרסום - כך שלמעשה מדובר בתקציב ראשון בעידן המנכ"לים החדשים.

לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, "קבוצת פובליסיס עשתה עבודה נפלאה, וישראכרט נבחר כמותג כרטיסי האשראי החזק ביותר במדד המותגים של גלובס. לאור הגדרת מיקודים אסטרטגיים חדשים של החברה, אנו מבצעים שינוי, וראובני-פרידן נבחרו לאחר בחינת מספר חלופות". 

מראובני-פרידן נמסר בתגובה: "מודים על האשראי שקיבלנו, ניתן לעבודה לדבר".