רק בשבוע שעבר עוד כיכבה הפרסומת של סלקום, בכיכובו של רן דנקר, במדד הפרסומות הזכורות ואהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ואילו היום (ד') נודע כי תקציב הפרסום של חברת הסלולר עובר מגליקמן־שמיר־סמסונוב לידי ראובני־פרידן. גובה התקציב עומד על 25 מיליון שקל בשנה.
● פרסומת הבינה המלאכותית שחוללה סערה בתעשייה
● לא עוצר: קרעי גייס משרד יחסי ציבור לקידום הרפורמה בשוק התקשורת
זהו התקציב השני שעובר מקבוצת פובליסיס למשרד מאז כניסתם לתפקיד של המנכ"לים החדשים, שירי הייסר ואסף גריס, לפני כשלושה חודשים - אחרי תקציב ישראכרט, גם הוא בגובה 25 מיליון שקל, שטופל בליאו ברנט. תקציבים נוספים המטופלים במשרד הם בנק מזרחי טפחות, סמלת, אופטיקנה, מחלבות גד, עוף טוב, רב־בריח, AIG וישראייר.
הפרסומת של סלקום בכיכובו של רן דנקר / צילום: צילום מסך מיוטיוב
תקציב החברה־הבת של סלקום, גולן טלקום, טופל עד כה גם כן על־ידי גליקמן־שמיר־סמסונוב, ולא ברור מה יקרה איתו. תקציבי החברות המתחרות מטופלים במקאן תל אביב (פרטנר) ובאדלר־חומסקי (פלאפון ובזק).
קבוצת ראובני־פרידן כוללת גם את סוכנות הדיגיטל arlo, חברת המדיה מרקורי, סוכנות GoodVertising לפרסום חברתי וחברת Elevator לייעוץ אסטרטגי. בראש הקבוצה עומדים המנכ"לים המשותפים זיו קורן וניב חורש. בתחילת 2022 רכשו השניים את המשרד מענקית הפרסום האמריקאית IPG, יחד עם המייסדים אודי פרידן ומשה ראובני ועם קרן קופילוב המשמשת כשותפה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.