תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

טיסה פרטית משרתת מגוון קהלים - ומציעה נוחות, מענה לצרכי הלקוח וחוויה מותאמת אישית

יש מי שבוחרים לשדרג את חוויית הטיסה שלהם וליהנות מהיתרונות שמציעה טיסה פרטית • בהתחשב בתנאים המפנקים לצד אי הוודאות ההולכת וגוברת מצד חברות התעופה המסחריות, סביר להניח כי המגמה הזו רק תלך ותתחזק, כך סבורים בחברת סי גרופ תעופה - המספקת מטוסים פרטיים במגוון גדלים, ופועלת בתחום התעופה הפרטית למעלה משני עשורים

צילום: freepik
צילום: freepik

הכתבה מטעם סי גרופ תעופה 

כולנו מכירים את זה, בדרך לחופשה או לטיסת עבודה, אנו נאלצים להתמודד עם שעות של תורים אינסופיים בשדה התעופה, עיכובים בלתי נגמרים בהמראה, המולה, רעש וצפיפות במטוס. כך החוויה של טיסה מסחרית הופכת לא אחת למתישה ומייאשת. ובכן, מתברר כי יש גם דרך אחרת, כזו שיש מי שכבר בוחרים בה. מדובר בטיסות פרטיות שמציעות נוחות, פרטיות וחוויית טיסה מותאמת אישית לכל יעד בעולם.

על פי נתוני רשות שדות התעופה העדכניים לחודש אוקטובר האחרון, בשנת 2024 כ-18,674 נוסעים בחרו לטוס בטיסות פרטיות ליעדים שונים בעולם ובחזרה לישראל.

בחברת סי גרופ תעופה הפועלת בתחום, סבורים כי מדובר בנתונים מרשימרים שמוכיחים כי טיסות פרטיות אינן נחלתם של מעטים בלבד, אלא הופכות בהדרגה לחלק בלתי נפרד מהשגרה הישראלית.

מגיעים לכל יעד בעולם

החברה בניהולו של יוסי טולדנו, מנכ"ל ובעלים, היא חלק מענף התעופה הפרטית כבר למעלה משני עשורים ומציעה, לדבריו, שירות ייחודי שמציב סטנדרט חדש בתעשייה.

יוסי טולדנו, מנכ''ל ובעלים סי גרופ תעופה / צילום: שי בראל
 יוסי טולדנו, מנכ''ל ובעלים סי גרופ תעופה / צילום: שי בראל

צי המטוסים כולל מגוון רחב של אפשרויות: מטוסים פרטיים עם 12-6 מושבים, ועד מטוסים גדולים יותר המותאמים לקבוצות של 28 נוסעים. לחברות גדולות או אירועים משפחתיים מיוחדים, כמו חתונה מעבר לים, החברה מספקת מטוסים עם קיבולת של 180 עד 212 מושבים - המגיעים לכל יעד בעולם.

טולדנו מתאר עבורנו את חוויית הטיסה הפרטית מנקודת מבטו של הנוסע: "ביום הטיסה אוספים את הלקוח אל שדה תעופה, שם צוות מיומן מלווה אותו מרגע ההגעה. אנחנו דואגים לכל - בידוק ביטחוני מהיר, טיפול בכבודה ועד להסעה פרטית מהטרמינל ישירות לפתח המטוס. בשטח האווירי ממתינים לו שני טייסים מקצועיים בעלי אלפי שעות טיסה ודייל או דיילת שידאגו לו לכל צורך. השירות הוא אישי, דיסקרטי, וכשהנוסעים מוכנים ממריאים. ברגע שהמטוס מטפס מעל לגובה של 20 אלף רגל מתחילה החוויה האמיתית. שולחנות נפתחים, מנות מוקפדות מוגשות, ובאי הטיסה נהנים מתפריט מותאם אישית, משקאות, ארוחות, סלטים, פירות טריים וקינוחים - כל מה שהנוסע מבקש מראש ובנמצא יהיה מונח שם לפניו".

לא מותרות, אלא צורך

בסי גרופ תעופה מספרים כי רבים מהלקוחות שבוחרים לטוס בטיסה פרטית עם החברה הם אנשי עסקים, שעבורם הזמן הוא הדבר הכי חשוב, בעיקר כאשר צריכים להגיע לפגישה מעבר לים ולחזור תוך 24 עד 48 שעות, ורוצים לעשות זאת בנוחות ובמהירות.

"זה היתרון הגדול ביותר בטיסה פרטית", אומר טולדנו. "אנחנו מתאימים את שעת ההמראה בדיוק לצרכים של הנוסע, ומביאים אותו ליעד ללא עיכובים מיותרים. זה חשוב בעיקר כשמדובר בפגישות דחופות".

בחברה מציינים כי לא רק אנשי עסקים בוחרים בטיסות פרטיות, אלא גם משפחות שטסות לחופשה בטיסה פרטית ליוון או לכל יעד פופולרי או עוברות רילוקיישן מישראל ליעד אחר בעולם. הן בוחרות לעשות את המעבר בטיסה פרטית מאחר ובאופן שכזה הן יכולות לטוס ביחד עם חיות המחמד שלהם. כך, בזמן שבטיסות רגילות הכלב או החתול נשלחים לא אחת לכלוב קטן בתא המטען, בטיסה פרטית הם נשארים צמודים למשפחה לכל אורך הדרך.

עוד מסבירים שם כי גם חברות וארגונים אוהבים להשתמש בשירות הטיסות הפרטיות של סי גרופ תעופה, בין אם זה כדי לטוס יחד לכנס חשוב או לחופשת גיבוש. "לא מעט מהם גם מנצלים את ההזדמנות הזו כדי לשווק את עצמם תוך כדי הטיסה עצמה. הם מזמינים קולגות, משקיעים או לקוחות לטוס ביחד עמם, ואנחנו דואגים למתג את המטוס כדי שהוא יעביר את המסר העסקי שלהם בצורה הכי מדויקת שיש", אומר טולדנו ומסכם: "אנחנו מסוגלים להטיס עד 212 נוסעים בטיסה פרטית אחת, לכן זה מאפשר לצוותים גדולים לא רק לטוס ביחד, אלא גם לחוות הרבה מעבר לטיסה רגילה".

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988