תקלה גלובלית באפליקציית המשלוחים וולט גורמת לדחיית חלק מההזמנות. בוולט מציינים כי חלק קטן מההזמנות נדחות, ויש לבצע אותן מחדש על-מנת לקבלן.
● ח"כ רון כץ בוועדת הכלכלה: "רשות התחרות צריכה להכריז על וולט כמונופול"
● אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"
מי שניסה להיכנס לאפליקציה, קיבל את ההודעה כי חלק קטן מההזמנות החדשות נדחות בשל תקלה גלובלית, אולם בדקות האחרונות ההודעה הורדה, כשבוולט ציינו כי מדובר בחלק שולי מההזמנות.

תקלה גלובלית בוולט / צילום: צילום מסך
מוולט נמסר: "אנחנו חווים תקלה גלובלית שמשפיעה על חלק מההזמנות ונמצאת בטיפול".
תקלה חוזרת
בינואר האחרון נרשמה תקלה גלובלית שמנעה אפשרות להזמין באפליקציית וולט למשך כחצי שעה. מי שניסה לבצע הזמנה, נתקל בהודעה: "אנחנו חווים תקלה טכנית גלובלית. אנחנו מטפלים בתקלה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית". התקלה אז תוקנה כאמור אחרי כחצי שעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.