לא פעם, כשסדרת טלוויזיה או שיר קצבי רושמים פופולריות גבוהה אצל ישראלים רבים, מתחילות להגיע גם הביקורות והבדיחות - ואלה לרוב מהוות, באופן אבסורדי, חותמת סופית לכך שמדובר בסיפור הצלחה.
● הדיגיטל לא נספר, החישוב הדמוגרפי לא ברור: הנתון השנוי במחלוקת שמנהל את תעשיית הטלוויזיה
● טלגרם השיקה מערכת פרסום באמצעות מטבע הקריפטו שלה
זה קרה, למשל, עם השיר "לא לפנות אליי" של נסרין קדרי - שבשיא "אומץ" לפני כחודש וחצי על־ידי בנק מזרח טפחות והוביל פרסומת שכיכבה מספר שבועות בפסגת הזכורות והאהובות לפי דירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה. וזה קורה כעת עם הסדרה "סברי מרנן", שירדה לאחרונה מהמסך אחרי שמונה עונות ו"אומצה" גם היא על־ידי הבנק.

האמת היא שזו בחירה כמעט מתבקשת: דביר בנדק, שמגלם את שי, הדמות הראשית ב"סברי מרנן", הוא ממילא הפרזנטור של הבנק. כל מה שנשאר הוא להוסיף את "אשתו" מהסדרה, רותם אבוהב, ולהיפרד זמנית מחן אמסלם.
הפרסומת, שמשלבת נוסטלגיה עם הומור עצמי, מקדמת את פיקדון "פסיפלורה" שהוצג לראשונה לפני חמישה חודשים, ומתברגת כבר בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר במקום הראשון בזכירות.
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת להוט, עם החתונה של גדליה ודבורה מ"שבאבניקים", שמנקזת אליה רבים מכוכבי הפקות המקור של החברה, מ"זגורי אימפריה" ועד "גולדסטאר".

קמפיין הוט
את ההצלחה של הפרסומת אפשר לזקוף לא רק לכמות הגדולה של דמויות מוכרות ואהובות, אלא גם לשחקן החיזוק ששון שאולוב ולאחד השירים הפופולריים ביותר בישראל בשנה האחרונה, "תמיד אוהב אותי" (בגרסה הנוכחית: "עוד יותר הוט").
שיעור האהדה לפרסומת עומד על 20.9% - גבוה יותר מאשר בשבוע שעבר, אך עדיין מעט נמוך יותר מהממוצע החצי־שנתי של הפרסומות האהודות, שעומד על 23%.
שנתיים וחצי אחרי שעלה לאוויר, בסופר־פארם מחזירים את הקמפיין עם יוצר הרשת המצליח עדן דניאל גבאי (229 אלף עוקבים באינסטגרם, הרבה יותר ממה שהיה לו אז). הפרסומת, שמציעה מבצע הנחות על מוצרי חשמל לשיער, מתברגת במקום החמישי בזכירות.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, מבין המפרסמים בכלל ערוצי הטלוויזיה, גם השבוע פלטפורמת הסטרימינג free TV של קשת 12 היא הגוף המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגדול ביותר - כ־1.45 מיליון שקל. מדובר בקמפיין הצטרפות חדש יחסית, שגם בו מככבים אנשים "רגילים", וגם הוא מסתיים על ספה ירוקה. השבוע הקמפיין לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.

קמפיין freeTV
ההשקעה השנייה בגודלה, כ־1.3 מיליון שקל, שייכת למותג המזגנים טורנדו שמציע ביקור טכנאי בתוך יום. הפרסומת, בכיכובה של נעמי לבוב, מתברגת במקום השלישי בזכירות והשני באהדה.
ההשקעה השלישית בגודלה, כ־1.15 מיליון שקל, שייכת גם היא לקשת 12, וליתר דיוק לאפליקציית V1 עם הפרסומת "עמוד הבית החדש - סמנו וי" - שאינה מתברגת בדירוג.
חוזרים להשקיע
אחרי פסח, ההשקעה בפרסום עולה מ־34 מיליון שקל בשבוע שעבר ל־43 מיליון שקל השבוע.
המשרד האהוב
המשרדים האחראים לשלוש הפרסומות האהובות ביותר הם גיתם BBDO (הוט) ומקאן תל אביב (טורנדו ופרטנר).
המדור, המתפרסם כאן מדי שבוע ב־20 השנים האחרונות, מתבסס על דירוג של חברת גיאוקרטוגרפיה ושם דגש על ניתוח מגמות ושינויים, קריאייטיב ייחודי, צעדים משלימים בדיגיטל ועוד. דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות כולל את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל, לרבות החברה הערבית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.