למרות שמספר חברות התעופה שפועלות כיום בנתב"ג מצומצם במיוחד, עדיין ניתן למצוא כרטיסי טיסה ברגע האחרון לחודשי יולי-אוגוסט המבוקשים, במחירים נמוכים מ-200 דולר. מרבית הטיסות במחירים אלה מיועדות ליעדים קרובים יחסית, ובראשם קפריסין ויוון, ויוצאות באמצעות חברות התעופה הישראליות, כמו גם טוס אייר ובלו בירד שבבעלות ישראלית.
● המקום בנתב"ג עומד להיגמר. מאיפה נטוס?
● זו חברת התעופה שלא תשוב לפעול בישראל בחודשי הקיץ
● מפת הטיסות מישראל השתנתה: היעדים שייכנסו במקום מדינות מערב אירופה
להלן מחירים לדוגמה ליולי־אוגוסט, בחלוקה ליעדים:
לרנקה
בלו בירד - 148 דולר, 31 באוגוסט - 4 בספטמבר
ישראייר - 140 דולר, 31 באוגוסט - 4 בספטמבר
ארקיע - 151 דולר, 28-31 ביולי
ארקיע - 164 דולר, 31 באוגוסט - 4 בספטמבר
אל על - 160 דולר, 31 באוגוסט - 4 בספטמבר
פאפוס
אל על - 171 דולר, 31 ביולי - 5 באוגוסט
אל על - 189 דולר, 31 באוגוסט - 3 בספטמבר
סנטוריני
אל על - 193 דולר, 8-10 ביולי
ישראייר - 174 דולר, 9-12 ביולי
אתונה
בלו בירד - 193 דולר, 4-7 ביולי
המצב עשוי להשתפר בקרוב: טרמינל 1 צפוי להיפתח מחדש ב-3 באוגוסט, צעד שעשוי לקרב חזרה לישראל את חברות הלואו קוסט שפעלו בו בעבר. לפי הערכות בענף, חברת וויזאייר, שצפויה לשוב לישראל בספטמבר, עשויה להקדים את חזרתה. מספר הנוסעים במהלך השבועות הקרובים צפוי לגדול משמעותית לכ-60 אלף נוסעים ביום, כאשר בתחילת השבוע עברו בנתב״ג 15 אלף. המספר הכפיל את עצמו תוך חמישה ימים בלבד.
עם זאת, במקביל להתפתחויות החיוביות, שורת חברות תעופה כבר הודיעו כי לא ישובו לפעול בישראל לפני סוף תקופת החגים, בהן בריטיש איירווייז, ריינאייר ואיזיג’ט. גם שרת התחבורה מירי רגב הצהירה לפני כשבוע כי הקיץ הקרוב ימשיך להתנהל בהיקף מצומצם, וכי חלק מהחברות כבר הקצו את מטוסיהן ליעדים חלופיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.