תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ZEEKR מוביל את הרכבים החשמליים לעידן הבא

מותג הפרימיום-טק של קבוצת GEELY Holdings משלב טכנולוגיה מתקדמת לצד עיצוב בקווים אירופאים וגימור מוקפד • מה מציעים דגמי ZEEKR 001 ו-ZEEKR X

התמונה להמחשה בלבד / צילום: Zeekr
התמונה להמחשה בלבד / צילום: Zeekr

הכתבה בשיתוף ZEEKR

אלא אם נחתתם על כדור הארץ רק עכשיו, ודאי כבר יצא לכם לשמוע את השם ZEEKR במספר הזדמנויות. תתפלאו אולי לקרוא, אבל מותג הרכב החשמלי פורץ הדרך שמוביל את הסגמנט החדש בתעשיית הרכב, הפרימיום טק, כבר הספיק לצבור קהילות אוהדים בכל רחבי העולם וכעת גם בישראל - עדיין לא חגג אפילו יום הולדת 3.

בזמן שמותגים אחרים נדרשים לשנים על גבי שנים של חשיפה איטית ומתמשכת, ב-ZEEKR עשו זאת במהירות שיא, כמעט כמו ה-3.8 שניות שלוקח לדגמי ה-X וה-001 ברמת גימור Krypton, להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש. כיצד זה קרה? ריכזנו עבורכם מספר עובדות חשובות על המותג שכובש את ליבם של רבים ברחבי העולם ובישראל, כדי שתוכלו להבין טוב יותר את הבאזז סביב ZEEKR, ומדוע קמות לו קהילות אוהדים בכל רחבי הגלובוס כפטריות אחר הגשם.

חדשנות ומסורת, זו לצד זו

הפרט הראשון שחשוב להבין על ZEEKR שמוביל את פריחת תחום האוטוטק בעולם, הוא שמדובר ברכב ששם לו למטרה להוביל בחדשנות ובהטמעת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. לכן, ושלא כמו יצרני רכב מסורתיים שעוברים לפיתוח רכבים חשמליים על בסיס הפיתוח והייצור של רכבי הבנזין - ה-ZEEKR מלכתחילה נוסד ופותח כמותג רכב חשמלי טכנולוגי, מה שמאפשר למהנדסי המותג להטמיע בו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר באופן "אורגני" ותוך סינרגיה מושלמת עם כל שאר מרכיבי הרכב.

אלא ש-ZEEKR אינו יתום. אחד מהיתרונות הגדולים שלו, הוא קבוצת החברות אליה הוא משתייך: מי שמחזיקה ב-ZEEKR היא קבוצת GEELY Holdings - אחת מיצרניות הרכב הפרטיות הגלובליות הגדולות בעולם. הקבוצה שנוסדה בסין, וכיום פועלת בכל רחבי העולם ובעיקר באירופה, מחזיקה במותגים מוכרים ובעלי מוניטין כמו וולוו, Link & Co, לוטוס, ג'ילי, ועוד. החדשנות מצד אחד, והניסיון של הקבוצה מצד שני, מייצרים במקרה של ZEEKR חיבור רב עוצמה. או, אם תרצו, ZEEKR לג'ילי (Geely), הוא כמו לקסוס לטויוטה.

רבים תוהים כיצד מצליח ZEEKR לנגוס גם בנתח של יצרניות הפרימיום האירופיות, אבל האמת היא שהתשובה לך פשוטה מאוד: בפיתוח ובייצור של ZEEKR מעורבים מספר גורמים אירופיים משמעותיים. כך למשל, מרכז הפיתוח ומרכז העיצוב של ZEEKR יושבים בגטבורד, שוודיה, שם פותחה בין היתר פלטפורמה ה-SEA הייעודית לרכבים חשמליים, שתומכת במגוון מערכות וגם במתלי אוויר אדפטיביים.

הניחוח האירופי של ZEEKR לא נגמר רק בזה. ראש מחלקת העיצוב של ZEEKR הוא סטפן סילף, הידוע כמעצב של מותגי הרכב המובילים כמו אאודי, מרצדס ואף עמד בראש מחלקת העיצוב של בנטלי. גם המעצב הראשי של ZEEKR, ג'ון ראדברינק, מגיע עם רזומה מרשים, היישר מלנד רובר ויגואר. כל המטה האירופאי של Geely Holdings יושב באמסטרדם, ואכן ניתן להבחין בקווים העיצוביים האירופאיים ובאיכות החומרים והגימורים המוקפדים בדגמי 001 ו-X של ZEEKR שכבר הגיעו לישראל, מתוך 4 דגמים בסך-הכל שייצרה ZEEKR עד היום.

התמונה להמחשה בלבד / צילום: Zeekr
 התמונה להמחשה בלבד / צילום: Zeekr

טכנולוגיה עם נשמה

לפני שנכנס עוד קצת לעומק ההייפ סביב ZEEKR, חשוב לשים לב גם לזווית הישראלית הייחודית שהופכת את מותג הפרימיום-טק הזה לאהוד במיוחד בארצנו: ZEEKR מיובאת לישראל על-ידי גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, שמשווקת בין היתר גם את טויוטה ולקסוס, וכן את המותג GEELY עם הדגם החשמלי בין הנמכרים ביותר בישראל, ג'יאומטרי .C מכאן, ש-ZEEKR בישראל נהנה מניסיון עצום של אנשי רכב מנוסים שכבר הוכיחו את אמינותם ומקצועיותם, וכמובן גם מאיתנות עסקית. עבור רבים, השם "שיצא בשוק" ליבואן המקומי הוא שיקול משמעותי , שכן בכוחו לנבא את איכות השירות, "הגב" הכלכלי, שמירת ערך הרכב ועוד. ואכן, הלקוחות הישראלים של ZEEKR זוכים למעטפת שירותים ברמה הגבוהה ביותר. לא מדובר רק בטיפולים שוטפים, אלא במתן שירותים משלימים שיעצימו את חוויית הבעלות על רכבי ZEEKR, ויעניקו לבעלי ולבעלות דגמי ZEEKR השונים שקט נפשי וביטחון בכל עת שיזדקקו.

שיתופי פעולה עם ענקיות הטכנולוגיה העולמיות

אחרי שהבנו את המעטפת החזקה סביב הרכב, אפשר לצלול לפרטים: נתחיל מטווח הסוללה המרשים ביותר. ב-ZEEKR 001, למשל, מגיע הטווח עד ל-620 ק"מ (על-פי תקן ה-WLTP), בזכות סוללת CATL Qilin 100Kw/h מתקדמת. מדובר באחת הסוללות החזקות ביותר שניתן למצוא ברכבים חשמליים בישראל, והיבואן גם מעניק לה אחריות של לא פחות מ-8 שנים.

מי שחווה בעצמו את רכבי ZEEKR, מרגיש כבר מהרגע הראשון את האיכות והטכנולוגיה שלא פגשנו עד היום ברכבים חשמליים. זה מתחיל כבר מרגע המפגש עם הרכב, בין אם בשלט הרכב הייחודי שמגיע עטוף בבד קטיפתי, או בפתיחת Keyless כשמתקרבים לרכב, וכמובן בידיות הפתיחה שיוצאות מגוף הרכב (לטובת מקדם גרר נמוך). הדלתות ניתנות לפתיחה גם עם כרטיס NFC חכם בהצמדתו לדופן הדלת, ובהמשך גם באמצעות האפליקציה הייעודית.

אחרי שנכנסים לרכב, החוויה רק מתעצמת. הכניסה מלווה במוסיקה נעימה עם מופע אורות פנימי. החומרים ורמות הגימור באיכות גבוהה מאוד, משולבים בעור טבעוני, אלקנטרה, וקטיפה עם תפירות עדינות. הכל מרגיש ונראה מהודק, עם איכות הרכבה גבוהה ביותר וגימורים מוקפדים.

תחושת הפרימיום שמוכרת לנו מרכבי היוקרה האירופיים מורגשת היטב גם בנהיגה. ב-ZEEKR יש מעין תחושת ריחוף בעת הנהיגה, ובה בעת היא מרגישה מאוד הדוקה, ועם היגוי מדויק ומפתיע. גם רעשי דרך ורוח לא תשמעו כאן.

ל-ZEEKR בישראל יש 2 דגמים; ZEEKR 001 בעל העיצוב המרשים בתצורת שוטינג ברייק רחב מימדים ודגם ZEEKR X שהינו SUV אורבני ומעוצב.

הדגמים מגיעים עם שפע Cutting Edge Technology. דגם 001 מצויד במערכות הבטיחות המובילות בעולם מבית Mobileye המנוהולת באמצעות שבבים מתקדמים. לרכב יש 15 מצלמות HD, 12 חיישני אולטרסוניק סביב הרכב ורדאר קדמי בעל טווח של עד כ-250 מטר. הרדאר הקדמי מאפשר זיהוי מתקדם ומדויק של סכנות בקדמת הרכב והתאמת מהירות הנסיעה באמצעות בקרת השיוט האדפטיבית. לרכב יש תשתיות עם יכולות נסיעה אוטונומיות מתקדמות ביותר, אשר ישומן תלוי כמובן ברגולציה אירופאית ומקומית. חלק ממערכות העזר לנהיגה אוטונומית כבר פעילות בדגמים הנמכרים וחלק יופעלו בהמשך במסגרת עדכונית תוכנה שיבוצעו מהאוויר (OTA).

אין סיבה לצאת מהרכב

בלוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 8.8" נקבל גם תצוגה של הנסיעה עם שלל החיישנים הפועלים בעת הצורך ואף הדמייה חדשנית של הרכבים הנעים סביבנו. אם במסכים עסקינן, יש פה מסך מרכזי ענק מרחף במרכז הדשבורד, בגודל 15.4" (כן, זאת לא טעות) עם מגוון תפריטים ותתי תפריטים שמזכירים את התפריטים ברכבי יוקרה גרמנים, אך כאן הם אף רבים ומרהיבים יותר. מלבד התפריטים המובנים יש פה גם אפשרויות להתקנת אפליקציות ייעודיות ונוספות.

התרגלתם לסירי של האפל שלכם? ברכבי ZEEKR יש "עוזר אישי" ששמו "Hi ZEEKR" נעים להכיר! - הוא מזהה את הבקשות/שאלות בצורה מעולה ואף יודע להבחין בין קולות המגיעים מהמושבים הקדמיים או האחוריים.

גם בסיום נסיעות ארוכות עם ה-ZEEKR ההרגשה נשארת רעננה וקלילה, הרבה בזכות מושבים איכותים ונוחים באופן מיוחד, והודות לתוספות מפנקות כמו אופציות עיסוי במושב הנהג/ת, איוורור וחימום המושבים וכוונון חשמלי עם זיכרון גם במושבים האחוריים, בחלק מרמות הגימור, מערכת הסאונד המשובחת (בחלק מרמות הגימור של Yamaha), ועוד פיצ'רים רבים שאוהדי ZEEKR בכל העולם ממשיכים לגלות ולהתלהב מהם גם אחרי עשרות אלפי קילומטרים של נהיגה. בתקופה הקרובה אף תושק אפליקצית ZEEKR ייעודית בעברית (!) שתאפשר ללקוחות ZEEKR שליטה מרחוק במערכות הרכב, מידע שוטף בזמן אמת על מערכות הרכב, היסטוריית טיפולים מלאה ועוד אפשרויות שיעשירו את חויית השימוש הייחודית ב-ZEEKR.

אז הטכנולוגיה ב-ZEEKR היא אכן פורצת דרך וחדשנית, אבל בוא לא נשכח שיש כאן גם רכב, ועוד איזה רכב: עם האצה מ-0 ל-100 תוך 3.8 ברמות גימור ה-Krypton, עד 544 כ"ס ב-ZEEKR 001, מתלי אוויר אדפטיביים (כתלות ברמת הגימור), בסיס גלגלים רחב ואחיזת כביש מצטיינת.

ואחרי שהבנו את כל זה, חוזקתו של ZEEKR כמותג פרימיום טק מוביל כבר לא צריכה להפתיע אותנו. לא בכדי, בשבועות הספורים מאז החלו דגמי ZEEKR הראשונים להיות משווקים, מסתמנות הצלחה והתלהבות מצד ישראלים רבים. מאות רכבים כבר נמסרו לרוכשים הראשונים, מה שכנראה מצביע על העתיד של ZEEKR בארץ ובעולם.

למידע נוסף\קביעת נסיעת חוויה>>

צרו איתנו קשר *5988