בשנת 2019 כשישה מיליון ישראלים ביצעו רכישה באינטרנט - פי עשר מאשר בשנת 2010 • בדואר ישראל מעריכים כי אנחנו עוד רחוקים מהשיא ונערכים בהתאם
פגשנו את מאיה קלדרון – סמנכ"ל חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל לשיחה על חדשנות וחברות ממשלתיות, מבלי להזכיר בינה מלאכותית או ביג דאטה אפילו פעם אחת
למרות הפוטנציאל העצום שגלום בכך, שיעור היצוא האישי מישראל באמצעות הרשת אינו גבוה בהשוואה ליבוא • עד לאחרונה, היו קיימים חסמים שונים שהקשו על הפעילות • מהם הפתרונות החדשים, שמקלים על היצואנים הקטנים