גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

twisted

חברה המתמחה בתוכן ממותג באינטרנט

עוד כתבות

צפו בווידיאו: הכירו את התנועה לשמירת הבולבולים

קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

תוכן שיווקי - הדור הבא: תופעת "התוכן הממותג" תופסת תאוצה

משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת

52% מהגולשים: פרסום ברשתות חברתיות לא מפריע לגלישה

כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט

תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט

בענף האינטראקטיב מעריכים: צפויה ירידה בהיקפי פרסום, אך המשבר טרם הגיע לישראל

בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי

חברת twisted fly משיקה כלי לניתוח תוכן גולשים

לדברי החברה, הניתוח יתבסס על מסד נתונים שיושגו "מהבטן של הצרכן" - שאין דרך מחקרית אחרת להשיגם כיום