אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע
במסגרת המהלך יוזמנו הגולשים להעלות למיניסייט באתר FLIX סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות ב"מגה מהירות" הסרטונים ידורגו ע"י הגולשים, ויוצר הסרטון שיקבל את מרבית הקולות יזכה ב-50 אלף שקל
פורטל "טיימס" הוא הפורטל הסלולרי הגדול ביותר בהודו עם כ-5 מיליון משתמשים יחודיים בחודש בהודו נוספים מדי חודש כ-8 מיליון מנויים סלולרים חדשים
מדובר בכלי שמאפשר להפוך באנר רגיל למיני סייט, לאחר שהגולש עבר על הבאנר באמצעות העכבר
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"
בעלי המניות בחברה פנו לדרך חדשה: עופר רושה מונה למנכ"ל מדיה קום, ובעל המניות השני - גיא פורה - מועמד לנהל את Y&R אינטראקטיב
בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי