גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גדעון עמיחי

פרסומאי, מבעלי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי

עוד כתבות

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס

בלעדי גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX

היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

לפני כולם גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א

משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור

גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר

לפני כולם פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

לפני כולם משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן

זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס

לפני כולם מסתמן: משרדו של גדעון עמיחי יטפל בתקציב נסטי

בכך יגדל נתח התקציבים שהוא מחזיק במערך הפרסום של קבוצת טמפו ■ מדובר באתגר שיווקי-פרסומי לא קל, שכן נסטי עבר טלטלות בשוק המקומי ולא הצליח להמריא

תקציבי צ'מפיון מוטורס יחולקו בין פרסום אברהם ומנצ'

בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

לפני כולם כלמוביל מעבירה את תקציבי יונדאי ומרצדס מגליקמן לגדעון עמיחי

אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות

משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

להיות גדעון עמיחי: "הטריק היה ונשאר היכולת לספר סיפור"

עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"

מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר

לפני כולם JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של הדיוטי פרי

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים

גדעון עמיחי  / צלם:  תמר מצפי

"המאבק הוא לא בין מסכים, אלא בין תוכן שרוצים לראות לכזה שלא"

הפרסומאי גדעון עמיחי בכנס EffecTV: "תוכן טוב בדיגיטל יגיע לבמה המרכזית, לטלוויזיה"

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי

לפני כולם גליקמן ו"הביילינים" מתמודדים על תקציב הדיוטי פרי

הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות

רונן זוהר ומורן אטיאס / צילום: דור מלכה

הרשת החברתית: מי הגיע להשקת חנות הקונספט של SABON במנהטן?

וגם: מי הגיע להשקת הבשמים החדשים של המותג אדידס אוריג'ינל?

לפני כולם תקציב הפרסום של הדיוטי פרי עובר למשרד של גדעון עמיחי

הדיוטי פרי כמעט ולא פרסם בשנתיים האחרונות, אך בעבר היו לו תקציבי פרסום גדולים

לפני כולם צ'מפיון מוטורס: שני משרדים קטנים יחליפו את אדלר-חומסקי

משרד הפרסום של גדעון עמיחי יטפל בתקציב פולקסווגן, פרסום מנצ' יטפל בתקציב סיאט, ואת תקציב סקודה יקבל פרסום אברהם

גדעון עמיחי מסכם את פסטיבל הפרסום בקאן 2014

פרסי האריות שהוענקו לשפגאט של קלוד ואן דאם ולמתנות האגואיסטיות של רשת הכלבו הארווי ניקולס, ממחישים שגם אם יש היום טכנולוגיות מפותחות ורשתות חברתיות, הכישרון לספר סיפור הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבור מותגים

לאן נעלמו הסטארים הגדולים של ענף הקריאייטיב?

צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?

לפני כולם בין המשקיעים בערוץ דוג טי.וי: בכירים בזכיינית קשת

‎‎רשימת בעלי המניות של ערוץ דוג טי.וי מונה עד כה 26 משקיעים, בהם בכירים בזכיינית ערוץ 2 קשת, פרסומאים, עורכי דין בכירים ואנשי פיננסים

שלמור-אבנון-עמיחי: "לא חשבנו שהמשבר יהיה כזה אדיר"

הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר

גדעון עמיחי: "מצאתי עצמי עושה יותר דברים שאני חייב, ופחות דברים שעליהם אני חולם. והחלטתי להתקדם"

אחרי 18 שנה חתך גדעון עמיחי ממשרד הפרסום שלו, שלמור-אבנון-עמיחי, עשה אקזיט שמן של עשרות מיליוני שקלים ועבר לניו-יורק