חברת הגיימינג הישראלית הצעירה הוציאה עד היום לשוק שלושה משחקי מובייל, שהניבו יחד 1.35 מיליון הורדות
בין הסטארט-אפים שצפויים לקחת חלק במשלחת אפשר למצוא חברות פיתוח משחקים כמו TabTale, ואת Side-Kick, שמפתחת בין היתר משחקים מבוססי תנועה לאקס בוקס ולמחשב
בכנס הגיימינג והאפילייאט באמסטרדם נפגשו מפעילי אתרים ושחקנים מרכזיים בתעשיית ההימורים ברשת, עם עורכי דין וספקי פלטפורמות טכנולוגיות ■ בלטו במיוחד האפיליאייטס - אנשי שיווק המפנים תנועת גולשים לאתרים תמורת נתח הולך וגדל מההכנסות
בחברת הגיימינג הישראלית הושקעו כ-15 מ' ד' ■ דרגונפליי מגלגלת כ-30 מיליון דולר בשנה ומעסיקה 70 עובדים ■ הרוכשת Bally עוסקת בייצור מכונות הימורים כבר מ-1936
המעבר מקזינו אינטרנטי לסושיאל גיימינג מציב אתגר גדול בכל עולם
ה-PowerShell של לוג'יטק שהשיקה אורנג' לאייפון 5 ו-5S כוללת כפתורים שונים שמעניקים חווית משחק טובה ■ מחירה יקר יחסית, 600 שקל, וכדאי לבדוק גם פתרונות אחרים שנמצאים בשוק
פלאפי בירד, המשחק שהדיח מהפסגה את קנדי קראש, הוסר במפתיע מחנות האפליקציות
המחיר הנמוך הוא למארז בסיס, והמחיר הגבוה הוא למארז פרימיום הכולל שלט נוסף, מצלמת תנועה ואת המשחק קילזון ■ עלות משחק: 200 עד 400 שקל
יושקו רק במחצית הראשונה של 2014 ■ אחד הפרטים שכן נחשפו הוא הפקת מקור של סטיבן שפילברג סביב להיט הגיימרים "Halo"
בענף פועלות 150 חברות שמעסיקות יותר מ-2,000 עובדים ■ ניר מירצקי, עמותת GameIS: "מדובר באחד מתחומי התעסוקה הנחשקים בהיי-טק"
ג'וליאן קודורניו, מנהל השותפויות של פייסבוק באירופה: "ישראל היא מדינה מאוד מתקדמת בנושא הגיימינג בפייסבוק" ■ היום כנס מפתחי המשחקים של פייסבוק, Game On
חמש מתוך עשר חברות המשחקים הרווחיות ביותר בפייסבוק מגיעות מישראל ■ שאול אולמרט, בעל ותק בתחום הבידור והמשחקים: "תעשיית הגיימינג הישראלית היא כמו תעשיית הקולנוע והטלוויזיה לפני כמה עשורים"
ל"אווטאר", הסרט הרווחי בהיסטוריה, לקחו 17 ימים כדי לעבור את רף מיליארד הדולר בהכנסות ■ ל"מבצעים מיוחדים 2", המשחק החדש מסדרת קול אוף דיוטי, נדרשו רק 15 ימים לעשות את זה ■ G בעקבות הגיימרים המכורים
וונדרבוק מסמן כיוון מעניין מאוד ומדגים איך אפשר לשלב ספרים אינטראקטיביים עם עולם הקונסולות, אולם, הוא מפספס את קהל היעד שלו בארץ בגלל חוסר הדיבוב או התרגום שלו לעברית. כמו כן, חשוב להבין שמדובר בספר ולא במשחק רגיל
רק אחרי עשור, מיקרוסופט השיקה בישראל את האקס בוקס 360
יש לה 70 מיליון משתמשים רשומים, מחזור של חצי מיליון דולר ביום, 200 עובדים וארבעה בתי סטודיו - אבל עד היום היא פעלה מתחת לרדאר ■ "גלובס" חושף את Plarium הישראלית, שכבשה את שוק המשחקים החברתיים ברוסיה ורוצה לצלוח גם את פייסבוק
אקזיטיםאירועים ומינוייםזינגהישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותמיקרוסופטמשחקי וידאומשחקי מחשבפיטוריםפלייטיקה