גילוי נאות

כתבות אחרונות

 

נובל אנרג'י: "יוסי מימן מנצל את ערוץ 10 כדי להכפישנו"; ערוץ 10: "גאים בעצמאותנו"

מלחמת ענקי הגז עוברת לטלוויזיה ■ נובל אנרג'י: "בכתבה בערוץ 10 על הקמת מתקן הגז שלנו בחוף דור לא הובא גילוי נאות על התחרות בין מימן לבינינו" ■ ערוץ 10: "הרמיזות נלוזות"

לי-אור אברבך 09.06.2010

הטעות של בית המשפט העליון

הרשעת תדמור בתיק ישקר מנותקת מכל היגיון כלכלי; פרסום הדו"חות גרם נזק למשקיעים

אלי ציפורי 19.03.2010

משרד התמ"ת הגיש כתב אישום נגד HOT: הטעתה צרכנים

כתב האישום מגלה: HOT נמנעה מגילוי כל הפרטים וההגבלות לצרכניה בקשר למבצעי "ספק אינטרנט חינם" ו"מנוי לכדורגל", הן במודעות הפרסום עצמן והן בשירות הלקוחות בעת קשירת העסקאות

אפרת אהרוני 11.03.2010

בדיקת "גלובס": איזה אתר מסעדות יותר אובייקטיבי - rest או 2eat?

אתרי המסעדות rest ו-2eat מציעים קופוני הנחה לצד שפע של מידע על תפריטים וכשרות - אבל שוכחים לציין כי מאחורי כתבות התוכן או רשימות ה"מומלצים" עומד לא מעט תוכן שיווקי שרחוק מלהיות אובייקטיבי

אפרת אהרוני 26.01.2010

אושרה ייצוגית נגד בנק לאומי בגין אי-שיערוך הלוואות כשהמדד יורד

עילת התביעה: אי-גילוי נאות של תניית מדד רצפה בהלוואות שהעמיד בהסכם חח"ד ובהסכם אשראי כללי ■ בנק לאומי מתכוון לערער לעליון: "מדובר בפרשנות חדשה לפרקטיקה בנקאית מקובלת"

יצחק דנון 25.01.2010

אושרה ייצוגית נגד הפניקס: הפרה חובת גילוי בפוליסת ביטוח רכב

השופטת מגן אלטוביה: חברת הביטוח הפניקס הפרה את חובת הגילוי בשלב הטרום-חוזי בנוגע ל"משתנים המפחיתים", בהם ייעשה שימוש להפחתת גובה תגמולי הביטוח בעת אירוע ביטוחי של אובדן מוחלט של רכב

‎‎יצחק דנון‏ 17.01.2010

החל מ-1 בינואר: פירוט מלא של דפוסי הצריכה בחשבון הטלפון

במסגרת הרפורמה הצרכנית שמוביל משרד התקשורת, חברות התקשורת יחויבו להציג בחשבון הטלפון פירוט מלא, פשוט ומקסימלי של כמות ותשלום עבור שיחות, מסרונים, גלישה באינטרנט הסלולרי ועוד

אורלי פלג-מזרחי 30.12.2009

אני עובדת אצל פישמן

לא בטוח שמישהו יכול היום לכתוב באובייקטיביות על העיתונות, וזה כולל אותי

לילך סיגן 24.12.2009

"על בזק ליידע על עלות החיוג האוטומטי למספר המבוקש ב-144"

כך טוענת המועצה לצרכנות, שהעבירה למנכ"ל בזק מכתב עליו חתומים מאות צרכנים בקריאה לגילוי נאות ■ מסקר שערכה המועצה עולה כי 70% מהצרכנים שעשו שימוש בשירות היו מוותרים עליו לו ידעו מה עלותו - 60.32 אגורות

אפרת אהרוני 02.11.2009

תקנות חדשות: סלבריטאים ובלוגרים הנותנים חסות למוצרים ייחשפו לתביעות

לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר

פייננשל טיימס‏ 06.10.2009

המפורסמים ממילא לא אמינים

קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה

דרור פויר 06.10.2009

בקרוב בחשבון הטלפון: מועד סיום ההתחייבות וגובה דמי היציאה

משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים

אורלי פלג-מזרחי 13.09.2009

חברות התקשורת יחויבו ליידע את הלקוח מהו הקנס שיידרש לשלם על הפסקת התקשרות

המשרד מתכנן שכל המפעילים יחויבו לציין בחשבון הטלפון את מועד תום תקופת ההתחייבות וכן את גובה הקנס שיידרש המנוי לשלם במקרה שיחליט להפסיק את ההתקשרות לפני תום ההתחייבות

גד פרץ 07.05.2009

המהפכה הצרכנית של הכנסת היוצאת: אילו חוקים צרכניים עברו בהצלחה למרות הכל?

לא מעט חוקים צרכניים חוקקו בכנסת היוצאת - אך במקרים כמו חוק החניונים או חוק העמלות, הגופים הנוגעים בדבר הצליחו לטרפד אותם ; אילו חוקים הצליחו שלא ליפול בין הכיסאות, ומיהם חברי הכנסת שיזמו אותם?

אפרת אהרוני 10.02.2009

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7