מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
מדובר בעסקה מדורגת תלויית ביצועים, שבסופה צפוי גיתם להחזיק בכמעט 50% ממניות GPS ■ מסתמן: השותפים ארועטי וברמן יישארו בתפקיד מנהלי המשרד
שמו של משרד הפרסום הממוזג יישאר כפי שהוא, ומבנה הבעלות שלו לא ישתנה
מדובר בשיחות ראשוניות שמטרתן למכור חלק ממניות המשרד שהיו בעבר בידי אדלר-חומסקי ■ מגעים ראשוניים נערכו גם עם משרד פרסום בעשירייה הראשונה ועם משרד הפרסום אברהם
ברמן וארועטי מחזיקים כיום 40% ממשרד הפרסום GPS, שמטפל בתקציבים בהיקף של כ-40 מיליון דולר ■ ארועטי: נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום המדיה והדיגיטל