גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

המותגים המושקעים

עוד כתבות

הפקולטה לניהול. תפקיד המותגים בעידן המגדר הפלואידי / צילום: Shutterstock

מה קורה למותג שרוצה לתמוך בקהילת הלהט״ב?

השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל

הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר

הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים

התאוששות: עלייה של 8% בהוצאה לפרסום בישראל באוקטובר

הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית

דיסקונט - המותג המושקע ביותר באפריל עם כ-4.8 מ' ש'

חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מ' ש'

זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה

המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מ' ש'

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מ' ש'

קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר באוקטובר עם כ-7.4 מ' ש'

מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר החודש עם 7.3 מ' ש'

חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל

המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג

המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מ' ש'

הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים

סופר-פארם - המותג המושקע השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל

סופר-פארם - המותג המושקע השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

המפעילים החדשים הושקו השבוע, אך סלקום הוותיקה מובילה את הטבלה

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ווינר עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל