השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים
הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית
חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית
זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה
סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל
3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר
קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית
מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית
חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל
המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל
הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל
המפעילים החדשים הושקו השבוע, אך סלקום הוותיקה מובילה את הטבלה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ווינר עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל