המשנה למכ"ל בזק, רן גוראון, בוועידת MAD: "אם תפתחו בסוף השנה את הארון בחדר המדרגות, יהיה שם סיב אופטי מגולגל. זה יהיה פרויקט הסיבים הגדול בישראל. דנמרק הגיעה ל-40% כיסוי בערים מרכזיות; אנו נגיע לשם בסוף השנה"
המדד המתקבל, בשיתוף פירמת "פרומתאוס ייעוץ כלכלי", משרטט את תמונת המצב העדכנית של הצריכה הישראלית ב-2013 - אלה שפרחו ועמדו בתחרות, ואלה שנסוגו בשל התקופה התובענית
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
סטיבן ברבנק, מנהל ערוצי דיסני במזרח ובמרכז אירופה ובארצות המתפתחות, מנסה להסביר את ההצלחה של "לשבור את הקרח" ("9 מתוך 10 המוצרים הנמכרים ביותר הם של הסרט"); ואת היכולת של דיסני לדבר לקהל בכל הגילאים
ועידת MAD תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם
ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי
הוועידה תשמש השנה כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו את החידושים בתחומם
שיווק בזמן אמת הוא אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של טוויטר ■ בראיון ל"גלובס" מסביר עלי ג'פארי, סגן נשיא שיווק ומכירות של טוויטר באזור EMEA, כיצד הנשיכה של לואיס סוארס במונדיאל סייעה להגדיל מכירות של מותגים שונים
הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"
ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
תחרות הפורמטים תתקיים זו השנה הרביעית ב-16 ביולי 2014, במסגרת במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום ודיגיטל של "גלובס"
ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, שתיערך ב-16 ביולי
זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד
ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי ותשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם יחשפו את החידושים בתחומם
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק