חן שליטא

כתבות אחרונות

 
איריס בראל / צילום: ענבל מרמרי

איריס בראל: "לא הרסתי את סטימצקי"

איריס בראל, עד לפני ארבעה חודשים מנכ"לית סטימצקי, לא מתכוונת לוותר לבעלים החדשים ג.יפית על שני מיליון הדולרים שמגיעים לה כבונוס ■ ומה עם האחריות שלה לקריסת הרשת? "סטימצקי לא נפלה בגלל איריס בראל"

חן שליטא 29/11/2014
אשר גרוניס / צילום: איל יצהר

איך ייזכרו 3 השנים של אשר גרוניס בבית המשפט העליון?

האם עידן אשר גרוניס כנשיא העליון ייזכר כהערת שוליים בהיסטוריה של בית המשפט - או אולי דווקא כנקודת מפנה שמעצבת בית משפט צנוע ופחות שאפתן?

חן שליטא 07/11/2014
אורית כהן / צילום: רפי קוץ

תושבי כפר שלם מתכוננים למלחמה על הבית: "אנשים פה מוכנים להתאבד, אין להם לאן ללכת"

כשברקע הצעות פיצוי שמספיקות "בקושי למחסן בשכונת התקווה", תושבי כפר שלם רותחים ■ "תושבי כפר שלם כבר הוכיחו שכשהממסד בא בטוב אפשר לקיים פינוי מוצלח. אבל מי שיבוא ברע וינסה לגזור עלינו קופון - זה לא יעבוד לו"

חן שליטא 17/10/2014
ח”כ דוד רותם / צילום: רפי קוץ

ח"כ דוד רותם: "זכויות אדם זה לאדם שהוא אזרח המדינה"

סגירת מתקן כליאת המסתננים חולות? "בית המשפט לא כיבד את הפרדת הרשויות" ■ נשיא העליון גרוניס? "רוח המפקד לא פועלת" ■ החבר סטס מיסז'ניקוב? "מה אני אחראי על המוסר שלו?" ■ ח"כ דוד רותם בשיחה צפופה

חן שליטא 05/10/2014

הכיתה המצולמת: האם בעתיד כל שיעור בבית-הספר יתועד?

עפ"י משרד החינוך, זהו הכרח פדגוגי שנועד להעלות את רמת ההוראה ■ עפ"י המתנגדים, זוהי שיטת מעקב שעלולה, כמו כל חידוש טכנולוגי, לצאת משליטה

חן שליטא 17/08/2013

השנים הסוערות של לדור: הנחישות מול קצב, ההסדר עם ורמוס ועוד

וגם: ההתעקשות להעמיד לדין את עו"ד יעקב וינרוט שזוכה, ותיק אולמרט כמובן שפסיקת העליון בערעור תחרוץ במידה רבה כיצד תיזכר כהונתו ■ G בדוח מיוחד על האיש שרוצה להיות "פרקליט כל המחוזות ומנהל כל המחלקות"

חן שליטא 10/08/2013

"פייסבוק הפך לכיכר העיר עם עמוד תלייה והרבה שנאה"

דם על המקלדת: אם פעם אלימות התגובה הייתה שמורה לטוקבקיסטים פחדנים בעילום-שם, באה הרשת החברתית בתור כיכר העיר החדשה, או ליתר דיוק גיליוטינה ולינץ' ■ G בעקבות עריצות הרשת והחלק הגרוע שעוד לפנינו

חן שליטא 21/07/2013

"יש התרת דם; זה יכול להסתיים ברצח טייקון או לוביסט"

הלוביסטים בכנסת מרגישים שסימנו אותם: "התקשורת רוצה לדפוק את הטייקונים, גם אם על גבינו, כי אם יש עוד דרך לדפוק את נוחי דנקנר וחבריו, אז למה לא" ■ "הכול פופוליזם בשירות טרנד 'רוטשילד 2011', גם לטייקונים מגיע ייצוג"

חן שליטא 14/07/2013

"אם גם בפעם השנייה מוליכים אותי שולל, אז כנראה אני טיפש"

רובי ריבלין לא שוכח ולא סולח, כפי שנשמע בשיחות מסדרון על "החבר שלו" נתניהו ■ איך הפך יו"ר הכנסת לשעבר לאופוזיציונר נחוש לממשלת הליכוד-ביתנו, וכיצד הוא משוכנע שזה יעזור לו להגשים את חלומו ולהיות נשיא המדינה?

חן שליטא 06/07/2013

"אני משחרר אנשים כמו שירזי ודומרני בשבילכם, האזרחים"

עו"ד משה שרמן, שמייצג כמה מהעבריינים הכבדים בארץ: "כשאני חוקר עדי תביעה - זה להרוס. זו המקצועיות שלי, בזה אני טוב" ■ ועדיין יש לו קו אדום: "לא אקח תיקי אונס - לא אחקור נאנסת, כדי לא 'לאנוס' אותה על הדוכן פעם שנייה"

חן שליטא 14/06/2013

"אני לא שפוט של נוחי דנקנר; לפיד הפך לקבלן של נתניהו"

ח"כ איציק שמולי, שרכב על המחאה אל הכנסת: "יאיר לפיד הפך לקבלן ביצוע של נתניהו - הוא רכב על המחאה, אך לא מיישם אותה" ■ "לא באתי לכנסת לחפש חברים. לא יקרה שום דבר אם חברות הגז ירוויחו פחות והציבור ירוויח יותר"

חן שליטא 08/06/2013

"יש מצבים שאין אוכל בבית רה"מ; ראיתי את נתניהו מנקר על כיסא במטוס עם מזוודה מתחתיו"

סגן שר החוץ זאב אלקין יורה לכל הכיוונים: "המדינה החליטה ששרה נתניהו היא גם דמות ייצוגית - היא ממשיכה לעבוד, אבל אף אחד לא מפרגן לה" ■ על המיטה של הזוג נתניהו במטוס: "זו לא מיטת פאר, בישראל אנחנו נחשבים העניים ביותר"

חן שליטא 25/05/2013

מיוחד ל-G: הליגה הסודית שסוחפת את נשות ישראל

מה גורם לאישה עם קריירה תובענית, בעל וילדים, לעצור באמצע החיים ולהתמסר לספורט תחרותי? ■ שחקניות הכדורשת מספרות על אחוות "מילואים", על נטוורקינג עסקי ועל חיפוש אחר גבולות היכולת

חן שליטא 18/05/2013

הסנגוריה הציבורית הפכה לאופציית ייצוג מועדפת על עבריינים

היא חולשת על למעלה ממחצית מהתיקים הפליליים, מעסיקה כ-900 עורכי דין, ובשנה שעברה התקציב שלה התקרב ל-200 מיליון שקל ■ הנאשם יכול להיות עני מרוד או מיליונר - את שכר-הטרחה והוצאות המשפט תממן המדינה

חן שליטא 04/05/2013

המירוץ לאקזיט: הסטארט-אפ שהופך את פייסבוק לטלוויזיה

בני הזוג יעל גבעון וגיל רימון הביאו לעולם את סטיבי, סטארט-אפ בן שנה שמייצר ערוץ טלוויזיה אישי מהפייסבוק ומהטוויטר שלכם ■ "הוויז'ן האמיתי שלי הוא שנהיה ערוץ טלוויזיה, שבכל פעם שישעמם לי אני אזפזפ אליו"

חן שליטא 25/04/2013

   2345678910111213141516   

   נמצאו 242 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 16