גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

טריפל

null

עוד כתבות

שר התקשורת יועז הנדל / צילום: איל יצהר

לאחר ביטול הפיצול בין הספק לתשתית: במשרד התקשורת נערכים לדיון על ביטול ההפרדה המבנית בבזק

בתחילת השבוע יצאה לדרך הרפורמה בשוק האינטרנט, וכעת מאבקי הכוח מתמקדים בביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק • שר התקשורת יועז הנדל מעוניין ללכת למהלך הרחב שיאפשר לקבוצה למכור חבילות טריפל, אך נראה כי המציאות הפוליטית תחייב שלבי ביניים

גיל שרון, יו''ר בזק / צילום: אייל מרגולין

האם תסוכל הקמתה של החטיבה העסקית ושיווק חבילות הטריפל בבזק בינלאומי?

המשבר בקבוצת בזק (אלפא) עלול לסכל הקמת חברת האינטגרציה ושיווק חבילות טריפל • בצמרת החברה ניכרת דאגה רבה מהעובדה שהמשבר עם העובדים לא רק עלול לסכל את המיזוג בין החטיבה הפרטית של בזק בינלאומי ו-yes, אלא גם את התוכניות האסטרטגית שלשמה הוקמה אלפא

יו''ר בזק גיל שרון / צילום: אייל מרגולין

האירוע המכונן מבחינת בזק השנה: האם תבוטל ההפרדה המבנית?

ביטול ההפרדה המבנית בבזק צפויה לעלות השנה על סדר יומו של משרד התקשורת, שנותר פחות או יותר המתנגד האחרון למהלך • החשש מצד אנשי המשרד הוא שייגרם נזק כבד למתחרות אם בזק תוכל לשווק חבילות טריפל

רן גוראון / צילום: איל יצהר

בלעדי הפעם זה יצליח? yes מנסה אסטרטגיה חדשה לחבילות הטריפל

לראשונה מוקד אחוד יחל למכור חבילות טריפל בהנחה כוללת • המחירים החדשים כוללים הנחה של 20 שקל בממוצע, והמותג סטינג יהיה בחזית התחרות

בזק פורסת סיבים אופטיים / צילום: איל יצהר

חסמים יקרים: למה לא כולם מוכרים "טריפל"?

המגבלה שאוסרת על בזק למכור חבילה של של טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט פוגעת ביעילות של השוק ובצרכנים • ישנן דרכים יעילות יותר לפקח על החברה

איתן גינזבורג / צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

משרד התקשורת דחה בקשת בזק לשיווק חבילות טריפל

בזק ביקשה לשווק טריפל עם בזק בינלאומי ו-yes במחירים מלאים, אך המשרד ראה בכך ניסיון לעקיפה של ההפרדה המבנית

רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, פלאפון ויס / צילום: שלומי יוסף

רשות התחרות אישרה לחברות-הבנות בבזק למכור חבילות טריפל בהנחה

הרשות הודיעה כי על רקע התגברות התחרות וכניסת שחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה, אין סיבה להמשיך ולהגביל את yes

מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום

אינטרנט, טלוויזיה וטלפון בחבילה אחת? בזק מקבלת סוכרייה מרשות התחרות

רשות התחרות שוקלת לבטל התנאי במיזוג האוסר על בזק ו-yes למכור חבילות טריפל לא פריקות • משרד התקשורת מתנגד • כמו כן, הרשות שוקלת לשנות את התנאי האוסר על בלעדיות על yes כך שלא יחול על רכש תוכן זר, להוציא תכני ספורט ותכנים מקומיים שאינם נכנסים להגדרת הפקות מקור

בנין סלקום / צילום: בראל

אושרה ייצוגית נגד סלקום: גבתה תשלום נוסף ממנויי הטריפל מבלי להודיע על כך מראש

ביהמ"ש קבע כי גם הטבה שניתנת ע"י נציג השירות ואינה חלק מהתוכנית המקורית של המבצע אליו הצטרף הלקוח, מחייבת משלוח הודעה ללקוח בסמוך למועד פקיעתה

ניר שטרן / צילום: תמר מצפי

התחרות בשוק התקשורת: סלקום מעלה את מחיר חבילת הטריפל

החברה החלה להודיע ללקוחות הטריפל על העלאת מחיר של 5 שקלים בעלות הנתב האלחוטי, שיעלה מעתה 15 שקל בחודש • מדובר במהלך מוכר שבו במקום להעלות את מחיר החבילה, מעלים את מחיר ציוד הקצה

Yes יוצאת לראשונה עם חבילת טריפל, ובמחיר לא זול בכלל

הטריפל החדש ישווק ביחד עם בזק בינלאומי, אך המותג שילווה את הפעילות יהיה של חברת yes, וזאת על מנת להגיב למתחרות • הצעת ה-premium תעלה 139 שקל לשלושת החודשים הראשונים; חבילה שנייה על בסיס שירות הטלוויזיה של STINGTV תעלה 99 שקל לחודש בשלושת החודשים הראשונים

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום

בלעדי גוראון לעובדי בזק בינלאומי: נצא עם הטריפל החדש איתכם או בלעדיכם

על רקע המו"מ להסכם קיבוצי חדש, מנכ"ל בזק בינלאומי הבהיר לעובדים כי אם לא תחול התקדמות במו"מ, הוא לא יהסס לצאת למהלך הטריפל בלעדיהם, ורמז כי יבחר ספק אינטרנט אחר לחבילה

סלקום משיקה ממיר חדש ומעלה את מחירי שירות הטלוויזיה

מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש

רן גוראון /צילום: שלומי יוסף

בלעדי ההחלטה נפלה: yes תוביל את הטריפל החדש בקבוצת בזק

המותג yes נבחר להיות המותג שיוביל את הטריפל החדש של החברות-הבנות בבזק • הציפייה היא שהטריפל החדש יעצור את הנטישה ב-yes בעקבות התחרות בשוק הטלוויזיה

בעלי השליטה בתחנת הכוח IPM ניצלו את זכותם לרכישת מניות משה טרי ומוטי פרידמן

המהלך, שנחשף ב"גלובס" בשבוע שעבר, סולל אקזיט מרשים לטרי ופרידמן, שיקבלו 90 מיליון שקל עבור חלקם (20%) בתחנה, לאחר ניכוי הלוואות של 60 מיליון שקל שהועמדו לשניים • מלבד השניים מחזיקים בטריפל-מ, השולטת בתחנה, גם גלובל פאוור, קרן נוי ולאומי פרטנרס, מוטי בן משה ויצחק מירילשווילי

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום

בלעדי מי יוביל את האסטרטגיה של הטריפל של בזק? מקאן ת"א ואדלר-חומסקי ראש בראש

משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

בלעדי פרטנר שברה שיא במכירות יומיות של פרטנר TV

מייל פנימי שנשלח לעובדי פרטנר מספר על הצטרפות של 1,000 מנויים ביום אחד לשירותי הטלוויזיה של החברה

שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

פרטנר חוזרת לסבסד את נטפליקס לחצי שנה למנויים חדשים

ההטבה מיועדת ללקוחות חדשים שיצטרפו לפרטנר TV בשילוב אינטרנט או בשילוב אינטרנט וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקל לבנדל או טריפל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקל על גבי תשתית בזק או הוט • בנוסף דיווחה היום פרטנר כי יש לה יותר מ-118 אלף משקי-בית הנהנים משירות הטלוויזיה

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

לפני כולם פרטנר מבטלת את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה

במקום זאת תציע פרטנר למצטרפים חדשים שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום • במקביל, החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל

בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

הוט הבטיחה ללקוח טריפל ב-120 שקל - ותשלם לו 13 אלף שקל

הלקוח סיכם עם נציג המכירות על מחיר לא סביר לכאורה עבור המסלול, אך מהחודש הרביעי שלאחר חתימת ההסכם, הוט החלה לגבות ממנו סכומים גבוהים פי שלושה • ביהמ"ש: "הסכמים יש לכבד"