ההתנהלות בתעשייה האווירית היא הפסד של כולנו, ואם הפוליטיקאים היו דואגים באמת לקופה הציבורית, היא הייתה רווחית ומחלקת דיבידנדים • אם התעשייה האווירית הייתה אלביט, הרי שמשפחה ממוצעת בארץ הייתה "מרוויחה" מכך 400 שקל בשנה
למרות שיו"ר הוועד יאיר כץ נבחר כבר במאי האחרון לתפקיד במסגרת בחירות מיוחדות שנערכו בחברה, הוא יעמוד לפני בחירה נוספת באוקטובר • קיום הבחירות בתחילת חודש אוקטובר יאפשר את הקדמת ההחלטה שצפויה להתקבל בנושא חקירת תע"א בה מעורב יאיר כץ בפרקליטות המדינה
לאור הדרישה מהמנכ"ל החדש, נמרוד שפר, להגדיל את הרווחיות התפעולית של החברה ל-9%, העובדים חוששים מדרישה להארכת הסכם ההבראה • ההסכם נחתם באוגוסט 2016 לשלוש שנים, ובמסגרתו ויתרו העובדים על עדכוני שכר, תשלום שעות נוספות, דמי הבראה ועוד
לקראת תחילת 2019 עומד להתנהל בתעשייה האווירית עימות רציני - יאיר, חיים כץ ועשרות חברי הוועד הארצי מול הראל לוקר ונמרוד שפר, היו"ר והמנכ"ל • 5 נקודות בנוגע למיזוג האפשרי בין תע"א ורפאל וכל הקשיים שבדרך
לוקר ניצח את הפימלייה כץ, משפחת השר חיים ובנו יורשו בוועד העובדים יאיר כץ, ששולטת בתעשייה האווירית כבר הרבה מאוד שנים • חיים כץ בחקירות רשות ניירות ערך, יאיר כץ גם הוא נחקר • ואז הגיע הראל לוקר לתפקיד היו"ר - ותוך זמן קצר הכין את התשתית למינוי מנכ"ל כלבבו
"התע"א היא מפעל ציוני, שמספק פרנסה לכ-50 אלף משפחות בישראל ואני לא חושב שהעברת החברה לידיים פרטיות היא הדבר הנכון" אמר היו"ר הנבחר יאיר כץ • שר העבודה והרווחה, אביו של יאיר: "יאיר נבחר בזכות ואני מברך על כך"
(עדכון) - יאיר כץ ניצח ברוב של 80% מהקולות • כץ: "אני מאמין בסולידריות בין עובדים, בזכות של כל עובדי התעשייה אווירית להגנה סוציאלית ועבודה מאורגנת"
אפי מלכיןבועז לויבצלאל סמוטריץ'הממונה על השכרהתעשייה האווירית (תע"א)ועד עובדיםחריגות שכרעמיר פרץשכרתעשיות ביטחוניות