יריב ארדון

מנכ"ל אסם-נסטלה פרופשיונל

כתבות אחרונות

 

אסם-נסטלה משיקה את המותג "נסקפה מילאנו" לשוק המוסדי

במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים

אילנית חיות 29.04.2012

טלי אורן תמונה לסמנכ"ל השיווק בחוגלה-קימברלי במקום יריב ארדון

שימשה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת שיווק אזורית לתחום החיתולים במדינות MEA בקימברלי-קלארק

שירות גלובס‏ 04.06.2009

חוגלה-קימברלי סיימה את 2008 עם מכירות בסך 1.2 מיליארד שקל

(עדכון) - מדובר בגידול של 6.5% במכירות לעומת 2007 ; הרווח התפעולי ב-2008 צמח ב-20% ל-195 מיליון שקל ; הרווח הנקי צמח ב-25% ל-121 מיליון שקל ; יריב ארדון, מספר 2 בחברה, פורש עקב אי מינויו למנכ"ל

אילנית חיות 27.04.2009