רות עפרוני נסעה עם בתה עד לשוק הפשפשים בחיפה כדי למצוא ליווי'ס 501 "בויפרנד לוס, מאוורר בטוסיק", ויצאה עם אחד אחר בעשרה שקלים וההבנה שהקיטוב בעם לא נעלם גם מהבאסטה • קניתי
השימוש באינטליגנציה מלאכותית עזר לחברת ההלבשה לקבל החלטות טובות יותר בתחומים כמו תמחור ומשלוחים, כך אומרת מנהלת האסטרטגיה והאינטליגנציה מלאכותית קטיה וולש
הקורונה לא מנעה מליסבון לרכז את מותגי העולם כדי לנסות ולהבין מה למדנו ואיך מתאוששים • ויש גם תובנה אופטימית: דווקא מתוך המשבר הכוח חזר לידי העיתונאים • איתי צמיר עם הבשורות החמות מכנס הדיגיטל והטכנולוגיה השנתי Web Summit שנערך לאחרונה
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
(עדכון) - לוי שטראוס הונפקה לפי מחיר של 17 דולר בהנפקה ראשונית לציבור • מניית החברה נסחרת תחת הסימול: LEVI • החברה גייסה כ-623 מיליון דולר
לפי דיווחים, ענקית האופנה שקיימת מהמאה ה-19 מתכננת לגייס בין 600 מיליון ל-800 מיליון דולר, וההנפקה לציבור תצא לדרך ברבעון הראשון של 2019
גוגל הכריזה השבוע על תחילת המכירה של הז'קט החכם הראשון בעולם, אותו תכננה יחד עם ענקית האופנה ליווי'ס ■ מדובר על פריט לבוש מתוחכם שמאפשר לשלוט על הסמארטפון באמצעות מחוות מגע שונות על השרוול, וזאת מבלי לשלוף אותו מהכיס
במסגרת פרויקט Jacquard ששם לו למטרה לשלב טכנולוגיה בבגדים אותם אנחנו לובשים, חשפה השבוע גוגל את מועד השקתו של הג'קט החכם החדש שפותח יחד עם חברת ליווי'ס ומתממשק באופן מלא לסמארטפון
קבוצת הפוטבול סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס תקבל 220 מיליון דולר ב-20 שנה מענקית הג'ינסים ליוויס
מה המידה שלך? סוף-סוף נמצאה שיטה שתשים קץ להבדלים בין המידות בחנויות
בשנות ה-50 חדרו מכנסי הג'ינס למלתחות הצעירים והפכו לסמל של מרדנות ונעורים ■ בימים אלה האריג רק מעמיק את נוכחותו על המדפים, וחגיגת הג'ינס בעיצומה
מצעד הלייקים הבינ"ל: תחרות ריצה במחשב, הפרזנטור של ליוויס ושידורי מהפכה בפייסבוק
בריטניה מטיסה אותך לממלכה, וליגת ההוקי מעלה גולשים לשידור. תמה שנת הפייסבוק
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
נשיא ומנכ"ל ליוויס, ג'ון אנדרסון, חושף את תוכניות החברה בישראל: השקת קו נעליים ופתיחת חנות דגל בירושלים ■ "מותגי ג'ינס אחרים הם טרנד, ולכן מעגל החיים שלהם קצר יחסית"
בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש GWI כולל 3 גזרות, שעפ"י מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם
ג'ינסחיפהיד שנייהמאגרי מידעמותגיםקניותרשתות אופנהשוק הפשפשיםשיווקתלמה בירו