המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה
הקמפיין לסכין גילוח חדש של סופר-פארם נכנס למדד וזכה לוויראליות משמעותית בעולם
השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני
לראש מדד הפרסומות הנצפות של מאי העפילה הפרסומת לשוקו יטבתה, ששילבה אושיות יו-טיוב מקומיות ■ רשת האופנה אורבניקה שבה שותפה בר רפאלי הגיעה למקום השני
לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה
סרטוני המסרים נגד נתניהו בלטו במדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש מארס, אך דווקא הוויראליות שלהם ממחישה את הפער בין פופולריות ברשת ומציאות בשטח
בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
הסרטון של נפתלי בנט הוא הסנונית הראשונה שמתברגת לדירוג מתוך מערכת הבחירות
המדד החודשי של "גלובס" ויו-טיוב: כוח הקידום של גוגל ניכר היטב, וקמפיין תאגיד המחזור "תמיר" מוכיח שגם קריאייטיב ייחודי יכול לעשות את ההבדל
מדד פרסומות הווידיאו לחודש אוקטובר, היה דל בפרסומות ונתן לפרומו של yes הזדמנות לכבוש את טבלת הצפיות
בחמישייה המובילה של מדד פרסומות הווידיאו מככבים 4 מותגי מזון ומשקאות
המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין
בדירוג פרסומות הווידיאו הנצפות של "גלובס" ויו-טיוב לחודש יולי, ניכרת המצוקה שאליה נקלע הענף במהלך "צוק איתן"
"גלובס" משיק דירוג ישראלי של הפרסומות המובילות באתר הווידיאו הפופולרי ■ משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אחראי ל-3 מ-5 הפרסומות המובילות בדירוג