החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט
העיתונות ממשיכה להיחלש, אך דווקא הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה בעלייה ■ דוח מיוחד של Pew מסמן את המגמות שאליהן פונה צריכת האקטואליה בארה"ב
זאת לעומת 17 פעמים בקרב מבוגרים, שלא נולדו לתוך הדיגיטל אך אימצו אותו
אנחנו נמצאים בעיצומה של התקופה המרתקת ביותר בהיסטוריה של הפרסום. תקופה ללא מגבלות פיסיות וללא מגבלות טכנולוגיות
ערב יום העצמאות, ראוי שנשאל את עצמנו מה יעשה עידן המדיה החברתית למדינה שלנו
היא נשענת אמנם על מבנה תרבותי וחברתי שאין שני לו, אבל המדיה הישראלית עדיין נמצאת בשלב העבדות ■ האם היא תצא לחירות?
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
לא חסרות דליקות שניצתו בניו-מדיה. אבל לא כל גיץ ראוי להפוך לדליקה תקשורתית
מחקר מיוחד של מגזין "אד אייג'" מסמן את המגמות העולמיות בצריכת מדיה: במה צופים ברחבי העולם - ומה יקרה בדור הבא?
מושב מיוחד של ועידת ישראל לעסקים 2010 יתמקד בהשפעות הניו-מדיה על כל תחומי החיים
מדיה היברידית משלבת את המדיה הקנויה והמדיה ש"מרוויחים" מהתוכן, מהפעלת גולשים ומפעילות ויראלית ■ כך הופכים את אסטרטגיית התוכן הזה לחלק מתכנון התקשורת השיווקית
בין המשקיעים שישתתפו באירוע: לוני הרציקוביץ, דן חלוץ, מוטי אלמליח, אורן מוסט, גיל הוד והנרי זימן ■ במעגל אחד של הספיד דייטינג יוצגו מיזמים של אנרגיה ירוקה, אינטרנט, ביוטק, מוצרי צריכה ופטנטים בתחומים שונים
הכנס יתמקד בהתאמת עולם המדיה לצרכן החדש, ויעסוק בין השאר בדפוסי השימוש של צרכן התוכן בישראל ובעולם וכן בשינויים שעוברות תעשיות שונות, בהן תעשיית הגיימינג, הרשתות חברתיות, עולם הפרסום ועוד
לעומת עמלות בשיעור 38% עד כה ■ אייל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, 99 FM ורדיו צפון הודיע על הקיצוץ לאחר ששמע על דרישה להעביר 30% מתקציבי הפרסום לרדיו האזורי בחברת המדיה של אדלר-חומסקי - לרדיו ירושלים, בבעלות אדלר-חומסקי
מקור המתמצא במגעים מסר שניוז קורפ מינתה את גולדמן זאקס להפצת הידיעה על כוונתה למכור את חטיבת המדדים ■ דוברים רשמיים של ניוז קורפ ושל גולדמן זאקס סירבו להגיב
יוטיוב (YouTube)מדיה דיגיטליתסטרימינגפודקאסטפרסוםרדיורקיט בנקיזרשידורי ספורטשיווקתוכן