מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

"הפעילות של mako סביב התוכנית 'האח הגדול' היתה מבריקה"

כך טוען אוליביה ג'רס, מנכ"ל חטיבת המותגים בענקית התוכן אנדמול ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על מודל ההכנסות בתחום הדיגיטלי - ומספר על הלהיט החדש של אנדמול, "Married on Myspace", שמגיע לישראל

נועה פרג 01.06.2010

"אדוורטייזינג אייג'" חוזה: איך תיראה המדיה החברתית ב-2012

בשנים הקרובות נעמיק את השיתוף, הקהילתיות והשירותים המותאמים אישית ונשנה את הדרך שבה אנחנו מחפשים דברים ברשת ■ 11 תחזיות שישפיעו על המשווקים ועל העסקים שלהם במרחב הדיגיטלי

אדוורטייזינג אייג' 12.04.2010

סאות'רן קומפורט מעביר את כל תקציב הפרסום שלו לאינטרנט

החברה החליטה להעביר את התקציב לרשת מפני שמשקאות אלכוהולים מורשים לפרסם בארה"ב רק בתוכניות ליליות בכבלים

אדוורטייזינג אייג' 05.08.2009

לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"

בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו

יוני קיש, מקאן-אריקסון, קאן 21.07.2009

לרגל ועידת תקשורת ונתח שוק: 3 בלוגרים מובילים מנבאים את עתיד השיווק ברשת

מרטין לינדסטרום, סת' גודין וכריס ברוגן - שלושה מהבלוגרים השיווקיים המובילים בעולם - מספרים בראיון מיוחד ל"גלובס" על הפלטפורמה הדיגיטלית ככלי למיתוג, ומנבאים ממה יהיה עשוי השיווק העתידני

אור קוראל 12.07.2009

האינטרנט עובר לרגולציה עצמית

זאת לאחר שהרשות הפדרלית לסחר בארה"ב הזהירה כי תקדם חקיקה בנושא

שמחה סיגן 08.07.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

מנכ"ל JWT יורם דמבינסקי: "אצלנו הדיגיטל הוא לא כוח מסייע אלא חוד החנית"

היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"

נועה פרג 15.06.2009

איריס בק ל"גלובס": "לצרכן יש גם חיים מקבילים באינטרנט; שוק הפרסום הישראלי עדיין לא נמצא שם במלוא הנוכחות"

מנכ"ל מקאן-אריקסון השיקה שני כלים טכנולוגים חדשים: TOBII - שמאפשר לעקוב אחר תנועת עיני הגולש בזמן אמת; ו-Brand Monitoring - שמאפשר לנטר מותגים ברשת ■ "בישראל עדיין לא חושבים באסטרטגיה דיגיטלית"

נועה פרג 04.06.2009

אדוורטייזינג אייג': יוניליוור, סוכנות הפרסום AKQA וגוגל נתנו את הטון באינטרנט ב-2008

תעוזה, שילוב נכון של האון-ליין עם האוף-ליין וטכנולוגיה שבאה לקראת המפרסמים הם 3 המרכיבים העיקריים בבחירת ה-"A List" של אדוורטייזינג אייג' בתחום המדיה הדיגיטלית ב-2008

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

תחי הטלוויזיה החדשה

פסטיבל הטלוויזיה מיפ בקאן מהווה הזדמנות להבנת יחסי הכוחות בין הטלוויזיה המסורתית, האינטרנט והסלולר

‎‎ערן ב.י.‏ 15.10.2008

   12345678910   

   נמצאו 155 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10